Mijn zoontje ruikt sinds een aantal dagen uit zijn mondje. En niet zo'n beetje ook. Je zou er bijna een pepermuntje in willen stoppen zo erg. Hij is al sinds geboorte verkouden en heeft sinds een aantal dagen ook een hoestje. Het snot komt nu ook los en heeft geregeld een loopneusje. De kleur verschilt echter per keer. Weet iemand wat ik aan die geur kan doen?? Of een idee waar het vandaan zou kunnen komen?? Ik dacht namelijk altijd dat het met een ontsteking van iets te maken had, maar ik weet het niet zeker.
kan keelontsteking zijn, ontstoken tandvlees, gaatjes (bij tandjes), of soms honger. ik geloof niet dat je echt wat aan de geur kan doen alleen de oorzaak weghalen.
Als het aanhoudt zou ik even langs de ha gaan, het kan van alles zijn. Zit hij niet meer dan normaal met zn handen in zn mond?
Hij zit wel veel met zijn handjes in zijn mond. Maar ik zou niet durven zeggen of dat meer dan anders is.
Dus hij heeft al 8 tanden en al zn kiezen en hoektanden?? Finn heeft het ook wel eens...en dan helpt (heel simpel hier) tanden poetsen erg goed. En wat iemand al zei...hij heef thet ook wel eens voor het eten..dus als hij honger heeft.
Lastig! Al zijn tanden zijn er al? En lukt het poetsen verder goed? Hmm, ik zou denk ik toch even langs de ha gaan
En drinkt je zoontje wel voldoende? Mijn dochter meurt ook verschrikkelijk uit der mond en dit erg vaak maar ze drinkt altijd meer dan voldoende dus ik gooi het op haar verkoudheid en doorkomen van kiesjes Maar als ik zelf een dagje minder heb gedronken meur ik mijn huis uit dus vandaar dat dat als eerst in me op kwam.
Nee niet ALLE tandjes zijn door... Maar alles wat aan het doorkomen was is door hahaha.... Was het maar waar
Als hij veel verkouden is, dan blijft er wat slijm achter in zn keel, dit kan ook geen stinken vertelde onze Kinderarts. Hij adviseerde om gewoon thee te zetten, zoeten met bijv druivesuiker en dat dan ieder uur een paar slokjes geven. Dat moet het slijm oplossen. Dit nav de vraag die ik heb gesteld bij de laatste controle in Duitsland.