Hoi allemaal, Ik ben donderdad 34 weken zwanger, en we gaan een nachtje naar Brussel, naar een 5 sterren hotel, met massages, zwembad met warm water van 32 graden en de hele mikmak. Ik zit al 2 weken ziek thuis omdat ik zo'n last heb van mn onderrug, dus ik verheug me heeel erg op die massage en het warme zwembad. Ik heb nog even gebeld dat ik zwanger ben en niet op mn buik kan liggen, maar ze doen die massage terwijl ik zit. Ik heb er dus erg veel zin in! Alleen zegt iedereen "zou je dat nou nog wel doen", en "wat nou als er daar iets gebeurd". Vinden jullie dat ook? Ik heb zoiets van, als er iets gebeurd ben ik binnen 2 uur thuis (ruim genomen want brussel is een uur en 20 minuten bij ons vandaan), dus wat kan er dan misgaan. Maar toch word ik er wel een beetje zenuwachtig van. Zouden jullie gewoon gaan met 34 weken? Groetjes Marijke
Ik zou niet weten waarom niet... ik ben gister nog naar België geweest (kom uit brabant dus 1,5 uur rijden)
Meid, heeeerlijk! Lekker van genieten. Ik ben met 39 weken nog een weekend weg geweest. Het was echt super om met mn man even samen te zijn en te relaxen. Veel plezier!
hey, ik zou niet weten waarom je niet zou moeten gaan hoor... ik ga als ik 30 weken zwanger ben ook een weekendje weg. zoals ik het lees zijn onze zuiderburen in trek bij zwangere vrouwen want wij gaan ook een weekendje naar belgie. ik kan ook bijna niet wachten tot wij weg gaan, heerlijk even niets en me even lekker laten verwennen dus zou gewoon lekker gaan als ik jou was. groetjes,
Waarom niet, lekker genieten zou ik zeggen! En al zou er wat gebeuren, je zit niet aan de andere kant van de wereld, en belgie heeft ook goede ziekenhuizen. Veel plezier alvast.
Precies, ik denk er net zo over als jullie Stomme mensen om mij heen allemaal! Zitten me weer bang te maken om niks. Bedankt voor jullie reacties
Ik zou inderdaad ook gewoon gaan Brussel is helemaal niet zover weg en je bent inderdaad zo thuis als er wat zou gebeuren. En anders zit je niet ver weg van je huis in ieder geval.
Lekker gaan joh! Je bent nog 'maar' 34 weken en je bent ook niet heel ver weg van huis. Heerlijk gaan ontspannen. (en is het ergste geval: ook in brussel staat vast een ziekenhuis...)
Ik ga volgende week (dus met 39 weken ) nog een lang weekendje weg met de auto. We gaan een lang weekend naar familie in het noorden (woon zelf in brabant) en het is ongeveer 3 uur rijden met de auto. Heb het vorige week nog gevraagd aan de verloskundige en zij zei: "Absoluut gaan! Gezellig joh. En mochten je vliezen breken/ weeen beginnen dan kun je zo in de auto stappen en je terug laten rijden, dat kindje valt er echt niet zomaar uit hoor. En mocht dit niet goed voelen dan zijn er overal ziekenhuizen dus geen probleem! Wel even je zwangerschapskaart meenemen, maxi cosi en kleertjes, veel plezier!"
Lekker gaan joh! Zo'n luxe-weekendje doet de zwangere goed . Toen ik zwanger was van Hugo zijn we 1 dag na de uitgerekende datum nog naar een trouwerij geweest die 1 uur rijden bij ons vandaan was. M'n vriend wilde eerst ook niet gaan, want stel je voor... Het is allemaal goed gekomen, want Hugo kwam 6 dagen te laat. Geniet ervan!
ik zou ook niet weten waarom je het niet zou doen. als jij vind dat je er toe in staat bent dan kan het makkelijk. ik ben met 34 nog naar disney geweest en met 36 weken nog een weekje weg in eigen land. als het moet zit je zo thuis hoor.
Idd wat alle meiden zeggen GAAN! en niets aantrekken van de andere mensen! Heerlijk even afleiding, ontspanning is juist goed voor jou en je baby! En als er iets gebeurd ben je idd zo thuis... en in elke stad is een ziekenhuis ...
GAAN! geniet nog even van het 2 in 1 zijn en van mekaar....beslist doen het is Brussel niet het einde van de wereld....en geniet van de chocolade Neem wel je zw-kaart mee...voor accute dingen (die toch niet gaan gebeuren **klopt af**) daar staat al je info op enne veel plezier!
Zou er gewoon lekker van genieten. En tuurlijk gebeurd er niets. En anders hebben ze daar ook ziekenhuizen toch. En in Belgie zijn die nog 10 keer beter ook.
Dat wilde ik ook zeggen. in België krijg je veel betere assistentie tijdens de bevalling. Mmmm... brengt me op een idee. Misschien ook maar een weekendje Gent ofzo gaan boeken hahaha!