Oeps!!!

Discussie in 'Voeding' gestart door Tuti80, 14 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Vandaag gingen wij ergens eten en ik wist niet wat er op tafel zou staan dus heb voor mijn zoontje van bijna 7 maanden een potje meegenomen met spinazie, rundvlees en aardappel. Nu dacht ik dat het een potje voor 6+ maanden was. Meneertje ging lekker eten van t potje. Maar halverwege dacht ik opeens, wat zitten er grote stukken aardappel in. Op t potje gekeken, bleek die voor 8+ maanden te zijn!!! Voelde me zo stom, wie let daar nou niet op! Kan het kwaad? Hij vond het erg lekker en niet gek. Zitten er andere dingen in dan voor 6+ maanden? Of is alleen de structuur anders???

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha, kan geen kwaad hoor. T kan zijn dat er wat meer stukjes in zitten.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    't Zit 'm vooral in de grotere stukken en meer verschillende ingrediënten. Niet alle kinderen van deze leeftijd kunnen daar mee omgaan.

Maar als hij normaal thuis van jou een prakje krijgt, dan kan hij dit vast ook wel aan.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou het juist vooral doen. Hoe grover hoe beter! (wel even opletten of er geen ingrediënten in zitten die jij liever niet geeft). Mijn dochtertje eet soms potjes en die eet al maanden 12+ potjes.

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Thanx dames! Het kan dus geen kwaad gelukkig! Misschien z'n eten dan maar ook wat minder fijn maken als ie ook met grotere stukken overweg kan...

Deel Deze Pagina