erg jammer

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meiden

ik heb vorige week dinsdag mijn haar laten vlechten met nephaar
    alleen beetje hoofdpijn gehad maar goed hoord erbij
    nu had ik sinds een paar dagen dat het begon te jeuken en dan tja ga je krabben natuurlijk
    maar vandaag werd het steeds erger
    en mijn vriendin keek net heb ik gewoon mijn hele hoofdhuid kapot
    en zelfs ontstoken:(dus dan maar de vlechten eruit moeten halen het was mooi maar had het het liefst wat langer laten zitten maarja omdat mijn hoofdhuid al zo kapot was en ik niet meer tegen de jeuk kon moest ik wel

vind dit echt jammer
    maar wat een opluchting zeg
    zit hier nu wel met een bos krullen op mijn hoofd lijk net een tekenfilm figuur haha

zijn hier nog meer meiden die hun hoofdhuid kapot hadden door het vlechten met nephaar?

2. Aura

Aura Niet meer actief

Ja ik heb het verschillende keren gehad zowel met nepvlechten, met dreads en met extensions maar bij mij begon het meestal naar 1 dag en ging na een dag of 3 a4 weer over denk dat mijn hoofd geirriteerd was van het trekken en het gewicht...maar na een paar dagen was de roodheid (en kapotheid haha) en de jeuk weg...heb nu weer extensions en weer de eerste 3 dagen verschrikkelijke jeuk en daarna ging het weer over...hoop dat het bij jou gebleven was anders heb je zeer miss. voor niks uitgehaald.
    Maar ach jackson5 kapsel is toch ook heel leuk :D

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha vind het wel leuk staan:D

maar dat is het m juist dan had ik toch eerder jeuk moeten krijgen merkte trouwens ook dat mijn armen heel erg begonnen te jeuken als ik in anraken kwam met de blote huid

4. Aura

Aura Niet meer actief

was het wel humanhair? Ik heb nu brazilian hair en is echt super maar heb ook bij mijn dreads van dat synthetische spul gehad en dat kriebelde wel meer....msichien dat je allergisch bent ofzo??
    (ik ben geen kapper ofzo alleen ervaringsdeskundige).

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    geen idee heb het bij de toko gekocht op het karton wat erop zat staat nina en wat op in het fransdit was echt haar wat snel ging klitten en moest je echt uit elkaar trekken

6. babs81

babs81 Niet meer actief

Heb aantal keren het gedaan.... hhhet ligt gewoon aan het hhaar wat je gebruikt!!!! de volgende x met ander hhaar kan het heeeeeel goed gaan!!!

zonde hhe???

7. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik heb het ook gehad, met invlechten van nephaar. Heb er nu nog een littekentje van op mijn hoofdhuid van het krabben toen :(. Heb daarna heel vaak extensions gehad, van SoCap met echt haar, en toen heb ik nooit last gehad.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik doe ook vlechten zetten..
    en het klopt inderdaad dat het aan het haar heeft gelegen..
    tegen de jeuk had je er haarlak op kunnen spuiten (een beetje)
    dat verzacht ook de hoofdpijn...

ik denk dat je niet tegen een bepaalde stof kan die in dat haar zat....

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou ben ik toch wel nieuwschierig hoe je er als tekenfilm figuur uitziet ;) .. Heb je geen foto ? ..

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha euhm heb wel een foto:D
    moet hem nog eerst van de camera op de pc zetten dat doe ik vanmiddag

maar erg jammer idd wou het graag tot oud en nieuw laten zitten mijn mijn hoofdhuid is mij toch wat belangrijker

Deel Deze Pagina