Wel of niet de huisarts bellen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LovelyyX93, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hey dames!

Ik wil graag jullie mening,
    Vinden jullie het voor mij misschien slim om toch de huisarts te bellen? Ik heb echt de laatste 2 weken veel meer last van slaperigheid en emotioneel en meer willen eten en misselijkheid en als ik zachtjes op mijn buik druk (zoals de dokter ook zou doen) is het echt heel gevoellig en een erg vervelend gevoel. Moet ook veel meer slikken dan normaal (iets meer speeksel lijkt wel) ben overigens wel ongesteld geweest vorigge week dus dat kan het niet zijn (29 dagen cyclus gehad) en zwanger zijn lijkt mij ook onmogelijk?

Ps: had gister wel rekbaar cervixslijm. Of het was een beetje sperma wat er nog zat?met wat afscheiding (sorry voor details)

2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Je bent net van de pil af dit kan Ontpillen zijn de klachten die jij nu heb heb ik ook gehad toen ik net van de pil af kwam zou gewoon nog even wachten

3. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Oke thanks. Maar uhm misschien heel raar maar ik geloof er niet heel sterk in in dat ontpillen omdat ik het eigenlijk maar 1 maand heb geslikt zodat ik mijn cyclus beter bij kon houden.
    Maar ik hou het wel bij ontpillen.

4. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Zelfs van een maand kan je hele cyclus weer ontregelen het is namelijk echt troep

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    De pil zet je cyclus stil, dus ook 1 ronde aan de pil. De klachten die je hebt komen van je eigen lichaam, die probeert het eigenhandig weer aan de praat te krijgen. Buikpijn en emotioneel zijn twee klachten die je daar vaak bij tegen komt.

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Maar als je je zorgen maakt kun je best naar de huisarts, die doen echt niet moeilijk :)
    Ben je bang dat het iets ergs is of hoop je stiekem toch een beetje zwanger te zijn :) (herkenbaar gevoel hoor :) )

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik zou hiervoor ook niet naar de ha gaan. Kan ook ovulatiepijn zijn. Ontpillen kan zelfs na 1 maand pil slikken idd.

8. suethatsme

suethatsme Actief lid

25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    waarom zou je niet bellen?
    je krijgt dan de assistent aan de lijn en dan zeg je gewoon eerlijk dat je niet zeker weet of je naar de ha moet of niet. daar zijn ze toch voor.
    ik doe dat ook vaker, ook voor mijn zoontje, en ik heb overigens nog nooit gehoord dat ze dan zei dat ik niet naar de ha hoefde te komen.
    je kan ook gewoon iets anders hebben dat niets met cyclus te maken heeft, gewoon buikklachten. en daarmee weken rondlopen heeft toch ook geen zin. gewoon bellen.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klinkt als naderende eisprong symptomen.

Al hoop je volgens mij dat je toch zwanger bent en dan kan je lichaam allerlei symptomen geven!

Wist je trouwens dat verreweg de meeste vrouwen niks bijzonders voelden in de rond dat ze zwanger bleken? Men denkt altijd maar wat te moeten voelen als je pril zwanger bent, maar dat is helemaal niet zo!

Richt je op je naderende eisprong. En ga aan de slag :p.

Bel gerust de huisarts om je gerust te stellen.

Of je moet nog een zwangerschapstest doen. Maar die moet dan nu ook echt knallen en geen licht streepje geven, omdat die reageert op je eisprong.

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Als je vragen hebt of ongerust bent over iets, bel dan gewoon met je huisarts! Die zal je heus niet gaan uitlachen of dergelijke, die is er om je te helpen!

Maar wat andere dames hier zeggen, kan ook: ontpillen, eisprong... Het zou bijzonder zijn moest je zwanger zijn, maar daar kan je natuurlijk een zwangerschapstest voor doen ;)

Deel Deze Pagina