Zo een ketting met bolletje aan dat lawaai maakt (belletje in) dat hangt op je buik en je baby hoort dat dan Ook voordeel voor twijfelbuikje, weten de mensen ineens dat je zwanger bent
Niet gedaan, ik heb ooit eens gehoord dat de baby naar het geluid toe draait en uiteindelijk niet indaalt.
Ook nooit gedragen en ook niet van plan eigenlijk. Ik hoorde ook ooit dat dit niet helemaal goed voor de baby was maar moet erbij vermelden dat ik het fijne er niet van weet
Gedragen vanaf een week of 14. VK zei dat het vanaf die week ongeveer hoorbaar is en niet slecht voor de baby. Lekker dragen en showen!
Ik heb het niet gedragen omdat ik het te twijfelachtig vond of de baby er geen schade van zou ondervinden (met name het draaien naar het belletje toe ipv in de goede richting). Of hij ook last heeft van het geluid weet ik niet. Misschien went een baby er wel aan.
Hier bij alledrie geregeld gedragen: na de geboorte werd vooral de middelste (bij wie ik hem het meeste droeg) erg rustig van het geluid van de bola. Ook nooit problemen gehad met niet indalen e.d.
Hier ook nooit gedragen, om dezelfde reden als die al eerder is genoemd: ik zou -als ik mijn kindje was- helemaal gek worden van dat getingel! Ook heb ik de verhalen gelezen/gehoord van het stuitliggen en niet willen indalen. Nu lag mijn eerste de hele zwangerschap in stuit (is ook nooit gedraaid), weliswaar zonder bola.. Maar ik peins er niet over om er nu eentje te gaan dragen. Ondanks dat ik het vaak wel leuk vind staan!
Ik ga er wel 1 dragen, het is niet bewezen dat het schadelijk is en ik ken mensen die het ook droegen die geen problemen hadden met indalen e.d. dus het zal wel toeval zijn geweest bij sommigen. Ik vond het er ook leuk uit zien en ik vind het idee erachter ook leuk
Bij de eerste vanaf week 20 gedragen, ze werd na de geboorte ook erg rustig van het geluidje. Geen problemen gehad met de ligging of indaling. In tegenstelling tot de jongste, toen geen zwangerschapsbola gedragen maar die bleef stug in stuit liggen 😅
Dat mensen denken dat een baby gek van het geluid wordt(Sorry moet hier heel hard om lachen) Ik hoorde hem zelf bijna niet eens en de baby zit nog in de buik ook! Daarnaast krijgt mijn baby wanneer ze slaapt niks mee... Bij mij al vanaf week 30 ingedaald op de juiste manier. Ik weet niet meer vanaf welke week ik hem droeg, wel vrij snel had hem cadeau gekregen...
Ik heb er 1. Werd er zelf knetter gek van 😁 Ik dacht dat je hem vanaf 30 - 32.wkn niet meer mag.dragen ivm draaien
ooh is het dat Nee, ik ben niet zo van de sieraden, dus hij gaat aan mijn buik voorbij Over rustig worden gesproken; een bepaald deuntje dat ik vaak neuriede tijdens de zwangerschap, is nu nog steeds hetgeen waar mijn dochter rustig van wordt als ze niet kan slapen, dus geloof wel in bepaalde tonen/klanken die herkenaarbaarheid en veiligheid (en rust dus) bieden.