Hallo, Sanne heeft van 7 tot 10 maanden een spreidbroekje gehad. Ze is er nu een maandje van af. Kruipen en tijgeren doet ze niet. ( het is zelfs bijna oorlog als ze op d'r buik ligt) Nu ben ik het staan met haar aan het oefenen, maar nu leunt ze veel meer op heer rechter been dan op haar linker. En als ze een keer op haar buik ligt gebruikt ze haar rechter been ook meer. Herkennen jullie dit misschien? Hoe kan ik haar evt. uitlokken om te tijgeren of kruipen. (Heb wel speeltjes bij haar gelegt waar ze net niet bij kan, maar dan zet ze het vaak op een miepen) Thanks, Hillegonda
Hoi, Ik heb geen ervaring met een spreidbroekje. Maud gebruikt voornamelijk 1 been en 1 arm met tijgeren. En als ze gaat staan in de box, gebruikt ze haar beide benen...dus daar kan ik je niet mee helpen. Sommige kinderen kruipen niet eens, maar gaan gelijk stappen/lopen.... En de één is natuurlijk wat sneller dan de ander.... Misschien kun je het eens op het cb navragen?
Als ze zit, zakt ze dan ook meer in naar die ene kant die ze meer gebruikt? Dax heeft TAC-syndroom, dat betekent dat hij zijn spieren aan 1 kant veel meer gebruikt dan aan de andere kant. Is met fysiotherapie goed te verhelpen, het gaat nu al een stuk beter.
Sanne zit verder wel recht. Misschien maak ik me ook wel een beetje zorgen om niets hoor. Ach.. zal wel een mama eigenschap zijn