Misschien weet iemand wat het kan zijn.. Mijn zoontje zit nu een week regelmatig fanatiek op zn hoofd te krabben. Alsof zn hoofdhuid jeukt.. Ik zie verder niks. Weet iemand wat dit kan zijn? Het irriteert hem soms echt.
Mijn dochter heeft dit ook sinds een paar weken. Zijn bij de huisarts geweest en die gaf aan dat het waarschijnlijk door de warmte komt. Mijn dochter heeft een grote bos haar een door de warmte gaat het zweten tussen haar haar. En dat jeukt. Weet niet wat voor haar je zoontje heeft maar misschien is dat het ook.
Esje, mijn zoontje heeft geen dik haar, maar wel veel. De kapper stond ervan te kijken dat hij zoveel haar had (zal ie wel van zn vader hebben). Ik begin ook steeds meer aan de warmte te denken. Hij zweet op t moment ook wel veel op zn hoofd hoor.
Rozemarijke, kan ik morgen wel even voor de zekerheid doen. (zou alleen niet weten waar hij ze moet hebben opgelopen dan..)
De jongste heeft er ook last van. Luizen lijkt me stug want dan zou de oudste of 1 van ons er ook last van moeten hebben... Wij gaat er ook van uit dat het van de warmte is...
Ja, luizen is ook niet de meest logische, maar wel vrij makkelijk te checken door even goed te kammen met een luizenkam. En ik zit er nu middenin, dus dacht: gooi 'm er toch even in