ik ben zo zenuwachtig morgen moet ik naar het ziekenhuis voor een 2e inwendige echo krijg dan te horen als ik nou nog zwanger ben of dat ik vorige week echt een miskraam heb gehad tis allemaal zo onzeker kan namelijk wezen dat ik zwanger was/ben van een tweeling en dat 1 vruchtje is gestorven dus dan moet ik nu nog zwanger zijn krijg het morgen te horen
mijn gevoel zegt dat het wel goed zit maar ja ik wil het niet te hard roepen want straks is het niet goed
Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht! (ik zou geen oog dicht doen). Ik duim m'n duimen ook blauw voor je!
Hi Gerianne, Nou, ik heb dus ongeveer hetzelfde meegemaakt. Zie mijn berichtje van vandaag die ik zojuist geplaatst heb met als onderwerp "In 24 uur het meest rotte, spannende en gelukkige moment"... Ik weet hoe je je voelt... Ik had nooit durven dromen dat het om een tweeling zou gaan, maar dat was het bij mij toch! Ik hoop echt dat het bij jou ook het geval is..! Ook ik ga voor je duimen...! Sterkte meis... Liefs, Linda
Hoi, Veel sterkte morgen! Hopelijk krijg je goed nieuws! Heb je een bloeding gehad dan omdat je morgen hoort of je echt een miskraam hebt gehad of niet? Spannend! Groetjes, Fleur