wat zijn er toch lieve mensen

Discussie in 'De lounge' gestart door dobbel, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dat is echt súper!!!!

Zou willen dat ik mensen eens kon helpen, helaas zitten wij nu ook zo shit dat ik blij ben als wij niet ons volledige bedrag rood staan... zucht.....

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat geweldig, wat fijn voor jullie.
    Eigenlijk vind ik het ook gewoon normaal! Dit doe je gewoon voor een ander. Als ik iemand in de buurt zou kennen die nog geen groente kan betalen dan kan die van mij ook zoiets verwachten.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wat super!!! Geniet ervan meid!

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dat doe je toch al door er zo dankbaar voor te zijn :D

vind het super fijn voor je dat er nog meer meiden zijn die je zo helpen !!

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Wat ontzettend lief zeg. Echt super dat er zulke mensen bestaan!

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    OMG wat zijn er toch lieve mensen hier. Ik hoop dat je nog vaak wat mag ontvangen ... je hebt het verdient.

Jammer dat je niks er bij mag doen. Ik zou het zeker straks aankaarten zodat je extra inkomsten kan creeëren ... wie weet helpt het allemaal wel om eerder uit de problemen te zijn.

Succes en geniet van de momenten die het waard zijn!

7. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Waar is de 'vind ik leuk' en 'emo' knop?

Chapeau!!! Geweldig! Echt geweldig!

Mijn man is nu zelf ook al bijna een jaar werkeloos na het failissement van zijn werkgever waar hij al 11 jaar werkte. We moeten het doen met 800 euro.

Na een jaar lang solliciteren in NL helemaal niks! Nu pas naar Belgie verhuisd en meneer heeft binnen een maand een baan en kinderbijslag van 490 euro per maand! Lagere energiekosten, lagere verzekeringskosten, iets hogere huur, fruitproject zodat de kindjes op school fruit krijgen, overblijven met soep!

In Nederland hadden we ons huis uit gezet worden, daar ben ik van overtuigt! Maar met zijn werk hier, kinderbijslag en de rest van de voordelen kunnen we onze schuld mooi zelf en binnen 3 maanden afbetalen! Ik heb een auto gekocht (heeeeeeeeeeel goedkoop) zodat we terug naar Nederland kunnen rijden, het openbaarvervoer van hier naar NL is echt dramatisch (we zouden er 3,5 uur overdoen terwijl we net over de grens bij Limburg wonen).

Ik vind het een ontzettend mooi gebaar van de meiden hier! Ik kan me de tijden nog goed herinnerern: iedere dag brood met chocopasta.

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Wat ontzettend fijn meid, heel lief en natuurlijk lekker genieten van al het lekkere fruit en groente

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wat super lief van die meiden!

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

lief voor je dat deze persoon zo aan je denkt!

Maar wel lullig dat mensen zo reageren als je zegt geen geld voor hun verjaardag kan geven. 1 van mijn vriendinnen zat in de schuldsanering en vond het zelf heel erg dat ze geen kraamcadeautje voor mijn zoontje kon kopen. Ik vond het zelf belangrijker dat ze gewoon op bezoek kwam.

Maar sommige mensen begrijpen dat niet. Best jammer.

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Wat lief! Engelen bestaan dus wel he. Dit bewijst het maar weer.
    Geniet ervan meis.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wat ontzettend lief! Wauw!

Hier ook al een paar keer ontzettend geholpen! Van de week nog een super lief pakketje van Chai gehad, echt super zo leuk!

Ik weet hoe het is meid, geniet er van! En idd, nu weet je wie je echte vrienden zijn en hoe je familie echt denkt!

Wil jullie super veel sterkte en kracht toewensen!

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    dank jullie voor alle lieve reacties, sterkt je toch als mens he,
    gelukkig is niet alle familie zo hoor, en ik heb mijn neef ook weer terug gevonden, jaren niet gesproken, terwijl we heel close waren maar beiden niet in de gelegenheid financieel om elkaar op te zoeken, wonen ong 100 km bij elkaar vandaan. maar nu snappen we beiden waarom, hun zitten nu al in de wsnp. eigen bedrijf wat mislukt is. we bellen nu heel veel samen, soms uren, gewoon lekker kletsen enzo. ik heb hem aan de haak gekregen en zo kan die nuook af en toe leuke kadotjes maken.

nou ga even kado voor vriendin in pakken, iemand die ons steunt, ik heb een omslagdoek voor haar gehaakt, kosten zijn 4 euro, werkuren uhm 20 haha. maar dat doe ik dan met liefde. en ik weet dat ze het waddeerd, en ze wil niets van me, maar ik weet dat ze graag een omslagdoek wil, maar ook dat ze zelf een hekel heeft aan grote haakprojecten dus, ga er van uit dat ze er blij mee zal zijn.

MeJojo, je bent top echt al 3 keer kleding gestuurd, en sven draagt het zoo vaak he, weet altijd precies van wie wat is, en we hebben de zelde smaak dus trek het sven heel vaak aan, en zijn nieuwe vest die rode, die komt nu met dit mooie weer zooo van pas want ik heb nog geen zomerjas voor hem dus die draagt ie nu, en hij begint een beetje eigen smaak te krijgen zo grappig, en zegt dan mama en wijst naar zijn buik en zegt dan moooooooi. zo lief zoals ie dat zegt. ben er wel achter dat sven gek is op rood en blauw.
    had 2 truien liggen een bruine en een rode, maar ik wou de bruine aan doen maar nee sven boos mama die die. de rode dus.

14. danip

danip Niet meer actief

Wat fijn dat je zo geholpen wordt :) Echt super! Hoop dat het zonnetje heel snel weer voor jullie gaat schijnen!

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat fijn meid dat je zo goed geholpen word.

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Met alle liefde meid !!!

Haha leuk hè die eigen smaak Van zon klein manneke!!

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Dobbel, had je mijn pbtje nog gelezen????? Die had ik al een paar dagen geleden gestuurd?

Enne je poppetje hangt met alle liefde aan mijn sleutelbos hihi

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Super meid! Het is je van harte gegund!

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Fijn dat er toch nog een hoop mensen zijn die iemand kunnen en willen helpen op deze manier. Ik weet nog toen ik klein was dat wij het financieel ook heel zwaar hadden en stond er vlak voor kerst een doos bij de voordeur, cadeautjes voor mij en mijn broer, borstplaat, snoepjes en een flesje wijn voor mijn moeder erin. Ik was geloof ik 6 ofzo maar ik weet het nog precies, was zo ontzettend fijn dat iemand aan ons dacht met luxeproducten die we zelf nooit konden kopen!

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ook ik weet hoe dat voelt,geniet er van!

Deel Deze Pagina