Wow. Da's inderdaad heel lief zeg. Mijn moeder zag laatst iemand lopen en kon zien dat die mevrouw wel wat kon gebruiken. Die heeft anoniem boodschappen voor haar deur gezet. Soms hebben mensen geen bedankje nodig maar doen ze gewoon zo iets. Over jouw wsnp lezende. Als ik zo lees hoe de situatie bij jullie is lijkt het me sterk dat je er niet door komt. Ik ken de rechter niet natuurlijk maar het wordt pas moeilijk als je iets van verslavingen hebt. Komt vast goed. Sterkte!
Wat lief zeg! Heb ook sinds vorig jaar mensen mogen ontmoeten die een hart van goud hebben Ze gaven ons in belgie een week vakantie! Nooit in belgie geweest,was heerlijk! Even eruit even geen gedoe lekker saampjes Dit is speciaal voor mensen zoals jij ts die het echt even nodig zijn Waterloo Paradise
wat mega lief er toch nog zulke mensen zijn die iets voor n ander doen dat is altijd zo fijn en geniet ervan wijffie het word je gegunt en het is zo onwijs fijn er toch mensen zijn die nog met een ander medeleven
het is overweldigend, hoop zelf over een paar jaar als we uit de problemen zijn ook anderen te kunnen helpen op deze manier. je kent nu beide kanten van de medaille en dat zet je anders in het leven. vriendin was superblij met de omslagdoek, kleuren waren perfect. nou top daar doe ik het voor daar heb ik dat werk voor over. anders staat ze ook altijd voor ons klaar als ik mijn hart moet luchten. plus haar jongeste en mijn sven kunnen het samen enorm goed vinden.