Wat zijn fijne bewaarbekers, niet Via? smaller/hoger?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Babel44, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hmm, flesjes hebben minder mijn voorkeur, omdat ik ook vaal kleine beetjes kolf, en je in taps toelopende bekers dan de bevroren blokken weer op elkaar kunt stapelen voor een hele voeding.

Wel bedankt iedereen! Ik kan nog eens een thuiszorgwinkel bellen of ze ook bekers kennen uit de zorg.

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik hoorde gisteren dat ze bij Hema ook bewaarbekertjes hebben! Ik heb geen idee van welk formaat, wat ze kosten en of het wat is, maar ik noem het wel even. Misschien is het iets?

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat ik ook wel lees is dat mensen de melk invriezen in ijsblokdingen (? weet even het woord niet) en als het bevroren is eruit halen en los in een bak gooien.

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Oh dat klinkt ook best handig!

5. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Hier ook een enthousiaste beldico fles gebruiker goedkoop aan te schaffen via moedermelk netwerk. Ze blijven mooi na gebruik en ze zijn mooi smal en je kunt ze aan de kolf koppelen, sticker met datum erop en klaar..mij bevalt het super

6. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik gebruik de Medela bewaarflesjes, eerst die van 150 ml (7 flesjes totaal), nu die van 250 ml (4 flesjes totaal). Ik vul de flesjes met wat er gegarandeerd opgedronken wordt, dat is al een tijdje 200 ml, en zo nu en dan vul ik een ijsblokjeszakje (die kwamen van pas toen dochterlief iets meer dan 150 ml wilde) die ik met plakband aan de kolf vastmaak.

Iemand zei dat bij haar de Medela flesjes smelten in de magnetronsterilisator. Bij mij gebeurt dit weer niet, ik heb de Nuby sterilisator en zet 'm voor 6 minuten in de magnetron.

7. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Thx dames, ik zoek alleen geen flesjes maar bekers/bakjes, zodat ik dus bevroren melk in "stukken" bij elkaar in een beker kan doen.

Ik kolf niet altijd hele voedingen en allemaal flesjes met bodempjes erin schiet ook niet op he ;)

Weet iemand toevallig hoe hoog de via 240 ml bakjes zijn? Ben er niet wild van, maar als dat nou de enige bekers zijn past dit misschien nog beter.

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

@hema bekertjes moet ik nog achteraan!

Deel Deze Pagina