Dag mama's Welke luiers gebruiken jullie voor snachts? Sinds 1 dag is mijn zoontje overdag zindelijk, alleen snachts nog niet, en de luiers die lekken door (gebruik de 5+ van de Etos ) voor het slapen gaan zo rond 20.00 laat ik hem nog eerst ff naar de wc gaan als hij dan opstaat om 7.00 is hij doorgelekt. Wakker maken rond 2300 is geen optie omdat hij dan niet meer wilt slapen. Iemand advies?
Een maat groter. Dochter is bijna 3 en 16 kg. Met pampers maat 5 en 5+ lekte ze door. Met maat 6 niet meer.
Grotere maat en eventueel een kotex maandverband erin leggen. Dat hielp hier town onze buikslaper steeds aan de voorkant doorlekte. Hij was dan wel jonger, maar wie weet helpt het..!
Wij gebruiken easy up maat 6. Bij de luiers lekte mijn dochter ook altijd door. Bij de easy up,broekjes eigenlijk nooit!
@misa had hier toevallig nog kraamverband dus heb die erin gedaan omdat we pas 4 nieuwe pakken hadden gekocht van maat 5 (actie bij de etos) thnx voor de goede tip!! @ikkie97 @Suusjeuh @Sallie Ik ga zeker ff naar deze luierbroekjes kijken thnx ladies!!!
Elke avond als we zelf gaan slapen, voel ik even aan de luier van mijn zoontje. Als hij dan al wat voller is, verschoon ik hem gewoon. Hij slaapt gewoon door, dus merkt er niks van.
Ik gebruik 's nachts voor de jongste ook een maat groter, in zijn geval maat 5 voor de nacht. Aangezien hij een buikslapend jongetje is, ging dat niet altijd goed. 's Avonds beperk ik het drinken. Hij mag genoeg, maar soms wil hij meer en meer en dan zeg ik nee. En dat heeft ook geholpen, de laatste maanden gaat het goed.