Goedendag, heb een beetje een raar vraagje. Kan officieel pas over een week testen maar heb denk ik sinds gister(toen is het me opgevallen) een wat opzette/gezwollen schaamstreek. Is dit teken van zwangerschap? Had iemand anders dit voor hun nod?
Oké nou dan lopen we bijna tegelijk Ben benieuwd, jij nog ergens anders last van behalve die 'jeuk'. Heb jij dat de hele dag of gewoon af en toe
Ja heb af en toe iets krampjes en heel soms in eens jeuk. Ik heb elke maand wel ergens last van maar nog steeds niet zwangerschap!! Dus heb de hoop op kwaaltjes maar opgegeven jij dan?
Heb elke maand duidelijke kwaaltjes gehad en daarin denken dat ik zwanger was. Nu alleen krampjes en jeuk, en lijkt of me schaamstreek gezwollen is. Heb jij dat ook? En voor de rest eigenlijk niets..
Ik herken dit wel van mijn zwangerschap. Mijn schaamstreek voelde net of er een kussentje inzat.. haha. Jeuk had ik ook op mijn buik. Maak je hierdoor niet te blij, dan kan het alleen maar weer tegenvallen! Succes met wachten en testen!
Ja idd over er een kussentje is. Nee probeer me niet al te blij te maken. Heb eerder gedacht dat ik zwanger was door alle symptomen die ik had. Tot op heden zie ik die symptomen nog niet dus wacht rustig af. Was er ook niet super mee bezig deze ronde. Alleen enkele dingen die me opvielen. Zette me gedachten weer aan het denken.
Haha zo herkenbaar denk ook elke keer niet te veel over nadenken.... niet te veel voelen...maar toch elke keer voel je weer wat anders! Ik hoop voor je dat het dit keer raak is
Ik hoop het ook voor jouw. We houden elkaar wel even op de hoogte. Wanneer had jij vruchtbaar slijm, voelde jij je innesteling, Hoe lang ben jij al bezig?
Ik denk dat k zaterdag mijn ei had! Heb een cyclus van 26 dus vrij kort! Haha ben benieuwd eigenlijk niet echt hoop voor deze maand! Wij zijn al 6 maanden bezig ongeveer. En jullie?? Ja wel om even op de hoogte houden leuk!!