Even een vraagje over mijn onderstaande ovulatie testen. Gisteren een test gedaan die knalde dus gisteren geklust. Nu net een test gedaan die knalt nog meer . Waar moet ik nu vanuit gaan? vanaf gisteren tussen de 12 en 48 uur voordat mijn ei er is of vandaag. Gisteren Vandaag
Als hij vandaag nog meer knalt komt hij nog ik had gister ochtend ook een positieve en savonds nog duidelijker en vanmorgen weer lichter als hij bou jou morgen ook licht is is dan je piek vandaag geweest endan springt hij dus nog tussen 12-48 uur dus dan zou je morgen of overmorgen je ei hebben volgens mij.. Veel plezier met klussen
Ik vraag me nu wel af wat het beste is qua klussen. Gisteren hebben wij geklust. Vanavond en morgen weer?
volgens mij ga je uit van je donkerste test. En dan springt binnen 24-48 uur je eitje en die leeft dan ook nog eens 12-24 uur. Dus als je zin hebt kun je het elke dag doen, maar om de dag is ook prima hoor
Ik zou elke dag blijven klussen als jullie er nog zin in hebben.. Tegen je zin werkt averechts volgens mij.. Al is het echte spontane er vaak wel af als je al lang bezig bent
Meen je dat nou echt juweetje? Ik heb nog nooit zo'n knaller gehad. Tijdens de 10 sec onderdompelen kwam gelijk de streep. Vandaag weer een test gedaan en deze is hetzelfde als gisteren. Hebben donderdag en gisteren geklust, denk dat het vanavond niks gaat worden omdat ik straks weg gaat met een vriendin en heel de dag al verrot ben . Misschien ook wel beter om dan morgen ff te klussen.
Ze zijn beide positief en het is wel normaal dat je 2 dagen een positieve test hebt. Nog donkerder dan haar 2e test Juweetje 2014? Volgens mij kunnen ze niet veel donkerder.
Toch, wel jij hebt die reactie ook gelezen? Ik dacht huh ik las toch iets anders hahahahah. Geeft uiteraard niks maar donkerder worden ze bij mij echt niet
Goede morgen Het raadsel van de 3 positieve o.v.t is voorbij. Vanmorgen twee zwangerschapstesten gedaan, en deze zijn dus positief. Ik ben helemaal van de leg, omdat ik in de veronderstelling ben/was dat ik twee weken geleden een menstruatie heb gehad + het aanhoudende heleder rood / oud bruin bloed verlies wat ik relateerde aan een ovulatie bloeding. Ik durf nog niet te hopen dat het goed gaat aangezien het bij mijn vorige twee miskramen op een zelfde manier fout ging namelijk het hebben van krampen en het verliezen van oud bruin / heleder rood. Ik ga morgen gelijk de verloskundige bellen in de hoop eind volgende week, begin die week er na voor een echo en dan zien we wel hoe het loopt. Pffffff wat een spanning zeg
Ik zat je topic te lezen en dacht al ze zou toch niet al zwanger zijn. En ja hoor op pagina 2, 2 schitterende zwangerschapstesten. Gefeliciteerd meid!!! Hopelijk blijft de kleine nu zitten. Wel lekker want je bent ni dus al een week of 6-7.
Dankjewel meiden Al heb ik er weer zo'n hard hoofd in . Ik blijf maar vloeien, en dat baat me grote zorgen. Morgen gaat ik gelijk bellen met de verloskundigen, om te vragen hoe of wat. Pffffff wat een spanning zeg, ik zal het hier nog wel posten over de uitslag
o wat vreselijk spannend.. Mijn duimen draaien voor je! is het geen contactbloeding? of is het daar te veel voor? Ik heb zelf ook heel veel miskramen gehad, dus ik snap je angst. Maar om je een hart onder de riem te steken. Ook tijdens de zwangerschap van mijn dochter had ik bloedingen. Zo heftig dat zelf de gyn er niet in geloofde. Maar madam heeft zich best vastgehouden en zit nu op mijn ipad te spelen
wat goed om dat te lezen Fijn dat je een mooie dochter er voor terug hebt gekregen. Ik vind het moeilijk in de schatten om aan te geven hoeveel het is. Net naar het toilet geweest, en moest echt wel wat in doen dus tja dan is het denk ik best veel. Blehhhhh gek wordt ik ervan
Haha, sorry sorry, ik had mijn post al veranderd voordat jullie reageerden.. Ik keek op de één of andere stomme manier naar het controlestreepje ipv de testlijn, vandaar dat het leek of íe niet zo donker was.. Jij hebt juist een hele donkere ja, want bij mij zijn bij een knaller test en controlestreep even donker, daarom leek het alsof ie licht was.. (snap je het nog) Sorry voor de verwarring... Maar dan was het inderdaad dus een knaltest.. Goed dat je een dagje overslaat als het er niet van komt of je je niet fit voelt.. Om de dag is sowieso al voldoende, zeggen ze... Altijd lastig te bepalen welke dagen je het beste kunt klussen, vind ik.. Alle mogelijke dagen al geprobeerd, maar zonder succes, dus volgens mij gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Ohhhh, je bent zwanger!! Wat goed, maar ook spannend!! Ik kreeg de reacties van vandaag net pas binnen, er gaat iets mis met mijn account volgens mij.. Maar ik zal hard voor je duimen dat het goed zit!!!!