Help! Mijn man is een schijtert!

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    (lees dit topic vooral met een knipoog!)

Wij (en nog veel meer) hebben regelmatig overlast van onze buren, een fatsoenlijk gesprek valt er niet mee te voeren dus even iets in goed overleg doen is er niet bij.
    De burgemeester heeft de politie gezegd dat ze bij elke melding moeten gaan kijken en de gemeente heeft de bewoners geadviseerd van alle overlast een melding te doen omdat ze bezig zijn met dossieropbouw.

Vandaag was het weer zo ver. Er geldt een parkeerverbod (speciaal voor hun in het leven geroepen) en ze hebben het gepresteerd om tussen die twee verbodsborden (waar dus het verbod geldt) 4 auto's te parkeren. Daarbij stond er naast ons huis nog een aftandse camper stationair te draaien. Toen we thuis kwamen heb ik gelijk gebeld om een melding te doen. Dit hebben we nog niet eerder gedaan, maar als we niets blijven doen dan wordt het ook niet beter. Natuurlijk was de pliessie hartstikke druk, maar ze zouden het in elk geval in het systeem wegschrijven en daar was het mij om te doen.

Een uur later stond die camper er nog steeds te ronken en inmiddels vulde onze woonkamer zich met een enorme dieselmeur :x
    Ik wilde zelf niet nog een keer bellen dus na een kwartier drammen heeft NooNooman gebeld. Als de pliessie tijd had zouden ze het meenemen in hun surveillancerondje.
    Niet veel later reed er een politieauto door de straat, maar stoppen ho maar. Ze zullen het wel druk hebben gehad..... ;)

Anyway, een kwartier geleden ging de deurbel. Ik begon te lachen en zei tegen NooNooman dat dat de buren wel zouden zijn, waarom wij de politie gebeld hadden.
    En echt, hij grist de afstandsbediening van z'n stoel en gaat in het uiterste hoekje van de woonkamer zitten en zegt: ik doe niet open!
    What the..? :$ Meen je nou serieus dat je vrouw de deur open moet doen omdat jij niet durft? Hell yeah, het is 2011, ik ga wel!
    Staan daar twee schattige kindertjes die hier de bal in de tuin hebben geschopt, of ze 'm terug mochten. Loop ik weer naar binnen, staat NooNooman daar met de afstandsbediening in z'n handen te wachten achter de deur... PROEST! Wat een zacht ei is het toch, wat nou als het wel de buren waren? Was ie dan onder de tafel gaan zitten? Had ie ze te lijf willen gaan met je afstandsbediening? :D

Wie heeft er nog meer een schijtert in huis? :p

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hahaha we moesten wel lachen om je verhaal. Gelukkig is mijn man niet zo'n schijterd, maar moet wel zeggen dat we nog nooit zo'n conflict hebben gehad, dus misschien is het wel een verborgen talent.

3. Yelice

Yelice Niet meer actief

hahaha ik vind dit heel erg lachwekkend ! mijn man is verre van een mietje :d die had die camper eigenhandig stil gezet.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Verder is het mijn held hoor! Hij vangt altijd spinnen en man die elke spin voor me vangt, ongeacht z'n formaat, kan al niet meer stuk bij mij :D

5. Yelice

Yelice Niet meer actief

:D hihi dan is het ook mijn held hoor :D

6. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Haha, grappig. Hier is het juist andersom. Na jaren doordramtherapie (ik ben zelf niet bang voor spinnen, maar vind dat hij ze ook wel eens mag vangen) vangt manlief met een groot glas en een papiertje spinnen, om ze vervolgens naar buiten te gooien, maar als er echt iets aan de hand is (alarmmelding in onze eigen zaak waar we bij wonen bijvoorbeeld), dan stapt hij er op af en staat dan zijn mannetje. ;)

7. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    * proest van het lachen!*

8. baby angie

baby angie Actief lid

22 jun 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    hahahaha :D erg leuk geschreven!

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahahahaha zie het helemaal voor me!

10. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    hihi wat n watje :) issie nu niet jaloers dat jij wel de ballen had om de deur open te doen ? :)

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Volgens mij wel, haha!
    Ik zei: wat een mietje ben je, straks is er een inbreker en moet ik 'm met een deegroller wegjagen!
    Zegt ie: Nee hoor, dat doe ik dan wel. Ik had gewoon geen zin in gezeik. Daarna nam ie snel een slok koffie en was opeens weer heel druk met z'n krantje :D

12. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, heb smakelijk gelachen.

13. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hahahhahaha leuk stukje!!!

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Noonooman boft maar met zo'n heldhaftige vrouw ;)

15. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh die van mij heeft een fobie voor knaagdieren.;) hij gaat op de loop voor konijnen, cavias, muizen etc etc. :D

Ik heb er ooit twee konijnen doorgedrukt, leuk voor de kinderen. Nou ze stonden buiten, hij kwam er niet in de buurt. Toen ze eens ontsnapten, moest ik mijn buurjongen vragen om te helpen ze te vangen. (manlief stond binnen voor het raam);)

Maar elke formaat spin pakt hij zo op en red me elke keer van wespen waar ik een fobie voor heb:D

16. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Haha heb ook gelachen om je stukje. Niet elke man is een held.....alhoewel........op sokken dan he haha! :D

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hahahahahaha!!

NooNooman gaat hier hard op de loop voor wespen (nog net niet gillend) en was vroeger ook bang voor paarden, ook wel knollen zoals hij ze 'liefkozend' noemt. Tegenwoordig is hij dapper genoeg om een Shetlandpony een aai over de neus te geven :D

18. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hier hetzelfde. Hij zou het niet zover hebben laten komen.

Moet wel erg lachen met je stukje :D

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Al was NooNooman zo stoer geweest en er zelf heen gelopen om die camper uit te zetten, dan had ik 'm echt tegengehouden omwille van m'n eigen woongenot en ik zou haast willen zeggen veiligheid.
    Ik kan niet teveel in details treden, maar het beste is gewoon negeren en de vuile klusjes aan de politie over laten :)

Maar goed... hebben jullie verder echt allemaal stoere mannen?
    Men, bof ik even met zo'n mietje :D
    Nee toch, er zijn vast wel meer mannen die voor iets heel onbenulligs bang zijn. Oh kom op, please... laat me niet in de steek :p

20. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb er ook een hier!! Die verschuilt zich met alles achter mij! Als ie snachts iets hoort schupt tie mij uit bed moet ik gaan kijken en hij ligt onderhand onder t bed!! hahahahaha

Deel Deze Pagina