Ik wacht momenteel op een zipsuit van Maxomorra voor mijn ventje. Via FB gekocht. Daarvoor waren het 3 shirtjes van 4FF, ook via FB.
3 schilderijen bij light in the box 2 telefoonhoesjes ook ligt in the box Bank voor mijn zoon via marktplaats
Dankje voor je tip. Het loopt niet echt storm, maar ook niet echt gek, als je hem aan het eind vd winter nog probeert te verkopen. Begin vd volgende winter er maar weer op zetten.
via marktplaats een meegroeibed voor de jongste was voor ongeveer 25% van de normale prijs dus mooie deal en nog vlakbij ook
Setje van oibabi. Was een rood vestje,wit shirtje met een uiltje in het midden en een kort rode pof broekje. met verzendkosten 8.
Een indonesische tafel van sloophout en een sloophouten tv meubel, die laat ik maken door iemand die ik op mp gevonden heb
Killiefish eggs en een kliktoerenteller voor het breien beide via eBay. Mijn vriend heeft vanavond nog wat auto onderdelen gekocht ook via ebay
Ik ben de laatste tijd erg van de veilingen. Ik heb nu zojuist een geweldig duur merkbroekje voor dochterlief (nieuw, met nieuwprijs van 90 euro) kunnen kopen voor 6 euro.... joepie!