Tattoo op borst of onderarm?

Discussie in 'De lounge' gestart door leonietje24, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi hoi!

Ik was even benieuwd of iemand hier een tattoo op haar borst heeft (decollete) en/of de binnenkant van haar onderarm?
    Ik wil graag een kleine tattoo laten zetten en ben benieuwd of het erg pijnlijke plekken zijn?

Alvast bedankt!

Groetjes Leonie

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Onderarm is denk ik wel pijnlijk...huid is daar dun.
    Borst weet ik eigenlijk niet.

Ach, wat is zeer. Ik vond mijne niet pijnlijk (bovenarm, rondom). Terwijl veel zeggen dat de binnenkant zeer doet.....
    (ben een bikkel denk ik ;)).

Onderarm vind ik niet zo'n tactische plek ivm kleding op bijv. nette gelegenheden...zie je gauw.

Maargoed, ik heb dus eigenlijk geen antwoord op je vraag....hahah

Elmo

3. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb er 1 op mijn borst, dat was mijn 1e en absoluut niet pijnlijk. Hij was gezet voordat ik het wist. ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe groot was ie? ;)

flauw....

5. hahaha :)

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb een vrij grote op mijn onderarm.
    De pijn viel best wel mee,op mijn rug deed meer pijn.
    Maar inderdaad,op je onderarm is niet zo makkelijk te verbergen in de zomer.
    Sommige werkgevers zijn er ook niet zo blij mee!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

borst is de minst pijnlijke plek voor een vrouw, vanwege het vet wat er tussen zit.
    onderarm is idd voor werkgevers niet altijd een succes.
    ik moet zeggen dat ik er al heel lang eentje wil tussen mijn schouderbladen maar ik durf niet :oops:

8. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik ben ook wel een beetje bang maar ach, heb er ook een kind "uitgepoept" :D

Denk dat ik dan toch voor de borst ga..

@Marieke1983: gaan we lekker samen met knikkende knieen ;)

9. Marieke1983

10. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Tattoo op een vrouwenborst vind ik echt lelijk! Ordinair, maar wat als ze over 20 jaar gaan hangen? Heb je een leuke tattoo naast je navel :)

Op onderarm, geen ervaring mee... Ik vond geen van mijn tattoo's iig pijnlijk (heb een kleintje op m'n enkel, kleintje op m'n schouderblad, kleintje boven m'n linkerbil en een rondom mijn bovenarm)

11. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Valt allemaal best mee. Ik zou de plek niet laten afhangen of t pijn doet. gewoon doen wat jij t mooiste vind.
    Heb er 1 tussen me schouderbladen, en 1 op me voet. allebei niet de lekkerste plekken maar vond t ook absoluut een kick.
    Succes en plezier ermee.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.511
    36.472
    113
    qua pijn weet ik het niet,maar zou voor de onderarm gaan. Vind het net als thunderangel echt aso staan op de borst.

13. Marieke1983

ik vind het eraan liggen wat het is en hoe groot. tijdje terug had iemand een foto geplaatst hier in de lounge van een tattoo op de borst helemaal rondom de tepel, die vond ik erg mooi!

14. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Ik heb er twee op mn polsen (langs binnen), twee op mn schouders (langs voor :d) eentje op mn lies en een op mn linkerzijde die van mn ribben naar mn heup gaat. DAT was pas pijnlijk ;)
    Borsten tattoo's vind ik niet echt mooi :s Dus ik zou op je arm nemen alhoewel dat natuurlijk niet goed te verbergen is.. Het is maar wat je wil ;)
    Binnekort komt mn voorlopig laatste op de wreef van mn voet ;)

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb op allebei de plekken een tattoo , en alleen die op mn onderarm deed zeer.
    Gelukkig is het maar een kleintje :p

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    die op de onderarm lijkt mij pijnlijker want de huid is daar dunner. ik heb er 1 op mijn schouder en 1 op mijn onderbeen die deden beiden geen pijn, maar ik heb er ook 1 op mijn voet aangezien daar de huid ook veel dunner is deed deze best wel pijn.
    denk er goed overna als je twijfelt en ga geen beslissing nemen omdat hij op de ene plek misschien iets pijnlijker als op de andere plek.

Deel Deze Pagina