Toen wij net ons nieuwe huis hadden gingen mijn man en ik de open haard eruit slopen.. Ik heel fanatiek mee helpen, laat ik een baksteen op m'n voet vallen.. resultaat? Teen verbrijzeld en 4 maanden niets meer kunnen doen..
nou ik ! ik ging bij men ex helpen zen huisje verbouwen yeaah right , op zen slaapkamer stnd vroeger een schouw dus dat brandsel moest eraf geklopt worden met een hamer , hij eerst een half uur en ging dan wat te drinken halen dus ik mocht verder doen . ik geed 1 slag en ja hoor hamer los in twee !! vraag me niet hoe of wat maar ik bedoel dus echt het ijzere gedeelte , oeps !! heb het maar bij de trap schuren gehouden
Geen thuisklusverhaal, maar bij m'n toneelvereniging. We hadden een nieuwe opslagplaats gevonden en hadden die dag met een aantal leden (allemaal meiden) alle decorspullen en kostuums verhuisd. De nieuwe opslagruimte had een apart kamertje wat we voor de kostuums wilden gaan gebruiken, dus we hadden spullen gehaald bij de bouwmarkt om roedes op te hangen om alle kleding op te hangen. Wij onwijs goed alles opmeten en met nagellak uit de schminkkist aangeven waar de schroefjes moesten komen, etc (we vonden het al heel girly, maar waren wel trots op onze girl powerrrr, want het zag er uiteindelijk echt supernetjes uit! Toen we de laatste kostuums hadden opgehangen, gingen we in de ruimte ernaast ff een welverdiend drankje nuttigen. Ineens hoorden we een geweldig kabaal.... waren al die roedes met kleding en al naar beneden gevallen. Al die kostuums bij elkaar waren zo zwaar dat de houten roedes doorbogen en uit de houdertjes geflupt waren... baaaaaaal!! Uiteindelijk hebben we het een week later gerepareerd, want op dat moment hadden we er echt geen zin meer in...
Mijn vader was bij ons de keuken aan het installeren. Om 5u zegt ie. Zo dan zal kk nu nog even het aanrechtblad doen. Nu ken ik mijn vader, die wil dat dan nog ff op het laatst van de dag doen maar wel om 6u weer thuis zijn. Dus ik zeg tegen hem: zou je dat nu nog doen? Ja jawel dat ging wel goed. Er moest aan de muurkant een cm of 4 af. Maar wat doet die eppo... Zaagt ie aan de andere kant het stuk eraf... Ahhhhh!
Ik ging de salontafel in elkaar zetten op het tapijt. Op zich kan dat best, maar als je dan alles vastschroeft terwijl het dus op het tapijt ligt, krijg je je tafel niet meer overeind. Heb de tafel toen maar van het tapijt losgeknipt.. (kreeg 'm met geen andere mogelijkheid meer los namelijk ) Verder tape van het plafond afhalen terwijl de verf van het plafond dus meekwam.. dus zitten een paar kale plekjes op het plafond. Heb het maar laten zitten, zo vaak kijk je niet naar het plafond
Ik heel fijn " helpen" met kozijnen schilderen... Volgens mij ging het aardig strak allemaal... Maar toen ik het raam opne wilde gooien (want het stonk toch best wel) was ik even vergeten dat er nog een pot (dure) zijdeglans naast me stond! Hele blik kletterde buiten op de grond op de tuintegels... En helaas was dat strakke ook niet zo strak allemaal druipertjes.. en nu mag ik voortaan dus niet meer schilderen of wat dan ook met klussen doen
Vorig jaar met verhuizen: onze slaapkamer zou in het glasvliesbehang komen.... dus vriend heeft eea voor gedaan .... zo nu kan je het zelf ook wel.... Ging prima met de lange banen. Tot het laatste korte stukje boven de deur... daar lopen de ruitjes ineens overdwars Zoals hiervoor ook al gezegd zit vlakbij het plafond en daar kijk je toch niet zo vaak naar....
hier geen klusactie, maar een schoonmaak actie. ik zou een keer mijn moeder helpen met soppen, ze was net geopereerd, nou is het zo dat mijn mam heel schoon is, dus ik was de wc aan het schoonmaken, en dacht laat ik dat randje achter de stortbak eens goed meenemen, komt die hele stortbak van de muur af...jezus mina wat een water.... Mijn vader was ook not amused, want die moest de waterleiding weer in orde maken. ga je ook een keer helpen
Mijn vriend heeft in totaal uren staan te janken om mijn doe-het-zelf acties, zo goed ben ik met klussen . Ik denk namelijk net zo stoer te zijn als de mannen qua klussen, dat ik het zelf ook probeer met een hilti aan de slag te gaan, onhandig met een grote klopboor boven mijn hoofd te werken enz enz. En je snapt wel dat dat niet bepaald werkt met mijn 1.59 en 48 kg . Wat wel altijd is blijven hangen, het is dan niet echt een klusactie maar wel een lekkere blunder. Zo hebben we midden in een verbouwing gezeten en moest ik van mijn ex iets terugbrengen naar de bouwmarkt (een circelzaag of zoiets). Dus ik met mijn vriendin in de auto op naar de bouwmarkt, lopen naar binnen naar de afdeling verhuur. Komt er een man en zegt, dames waarmee kan ik U helpen. Dus ik zeg, ik kom de circelzaak terugbrengen. Zegt hij, dat is prima mevrouw, maar waar is de circelzaag dan?? Uhmmmm.... oeps thuis .
Whaha... Sorry... Heerlijk te weten dat er meer zijn met 2 linkerhanden... Mag dus van vriendlief nieh klussen... Terwijl hij zelf... Even denken... Hij zou n leuk konijnenhok gaan bouwen... Prachtig, als jij dat wilt! Zei ik... Of ze erin komen zien we dan wel, dacht ik... Hoop geboor, geklop, gehamer, gezaag.... Geschreeuw!!! Heeft meneertje bijna de top van zn duim eraf gezaagd.... En dan mag ik nieh klussen....
Ik wilde mijn vriesvakje in de koelkast ontdooien maar het ging me iets te langzaam dus ik dacht, ik pak gewoon een hakmes uit de keukenla en ga dat ijs even losbikken, dus ik sla een paar keer en de volgende keer sloeg ik gelijk het hele koelsysteem aan puin, koelkast kapot, hoefde hem in elk geval niet meer te ontdooien