Hema Name it Just small Noppies Lief! vind ik ook super, maar wel prijzig jammer genoeg... Ook heeft hij kleding van de Hans Textiel, zit ook vaak leuk spul tussen!
River Woods en Pointer zijn hier wel favoriet. We houden wel van een beetje "kak" (hihi) dus vandaar. Verder vind ik Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Scapa Sports, Burberry etc. helemaal super voor die kleintjes maar dat gaat me toch net te ver qua prijs. Leuk om te krijgen maar niet om zelf te kopen! Ik vind goede kwaliteit heel erg belangrijk, ik koop liever 2 goede duurdere shirtjes dan 4 goedkopere die na 2 keer wassen al scheef zijn. Ik slaag regelmatig leuk in de opruiming op internet. Dan koop je merkkleding voor de prijs van goedkopere kleding. Boeit mij niet dat het dan van vorig seizoen is of zo.
op nummer 1 staat de kleding van bakkaboe, dat is gewoon helemaal mijn smaak en ook goed betaalbaar. ik vind dat ze bij de hema ook echt leuke kleertjes hebben, veel dingen zijn niet mijn smaak maar ik kkijk er regelmatig rond of ze weer wat nieuws hebben. bij prenatal hebben ze best vaak kleding van mexx in de aanbieding en hun eigen kleertjes vind ik ook altijd leuk. verder koop ik bij h&m, soms bij zeeman
Merk? Ik koop bijna niet eens merk. Schoentjes af en toe, Nike, Puma. Kleertjes niet, ik koop gewoon wat goedkoop en leuk is. Het leukste vind ik de tuinbroekjes!
Ik vind het altijd erg fijn als mijn moeder weer eens wat kleertjes van de Hema mee neemt naar Stockholm! Verder heb je hier nog wat mainstream winkels die leuke en betaalbare kinderkleertjes hebben maar dat zegt jullie natuurlijk niets.. H&M vind ik ook leuk, al zijn jongenskleren daar vaak zo donker. Ik hou van frisse, lichte kleurtjes, dat staat het mooiste bij zijn blauwe ogen.
Ik koop net zo makkelijk bij zeeman, wibra en c&A, maar heb onlangs de bakkaboe-lijn ontdekt en die vind ik toch wel errrrrrrg leuk en betaalbaar ook. Zag onlangs leuk spijkerbroekje van esspirit bij de prenatal hangen, ijskoud 3 tientjes! NOu voor dat ik dat aan een spijkerbroekje voor een baby uit ga geven...... Ik bedoel maar te zeggen dat de prijs ook leuk moet blijven.
` Ik vergeet Lief! en daar hebben we best veel van. Leuke jas en een vest die ze veel gebruikt. Niet te vergeten haar spijkerbroek
Ik ben erg fan van Pointer, het is niet goedkoop maar dat kan mij niet schelen. Ik heb nu bijna de gehele wintercollectie ( schandalig, ik weet het). Daarnaast koop ik voornamelijk bij Villa Happ en V&D. Via i-net, mexx en esprit. Rompers, sokken e.d. koop ik bij de wibra en bentex, daar ga ik echt geen bakken met geld voor uitgeven. Hema en WE voor jongens is mijn smaak niet, ik kan het daar niet vinden. Ook dingen als Vingino,Salty dogg e.d. is niet mijn smaak.Te donker voor mijn gevoel.
baby barb mexx h&m hema en burberry in de uitverkoop ik koop best veel merk maar net zo goed ook kleding bij wibra, zeeman, hema etc. ik combineer dit en ze ziet er altijd piekfijn uit. Ik koop kleding voor der na het geen wat ik kan missen en dat is de ene maand mexx of babybarb en de andere maand zeeman
Ducky Beau, Babybarb, Cakewalk, Littlelabel en Jottum. Van die laatste heb ik echt weinig en dan nog met veel korting, want het is gewoon te prijzig, maar zo leuk. Ik koop sowieso bijna alleen maar babykleding van merken in de aanbieding. Maar van Hans Textiel, Bakkaboe, Hema, V&D, H&M en Zeeman heeft ze ook genoeg.
Ik vind het persoonlijk erg zonde van het geld om dure merken te kopen. Ik zou bijvoorbeeld nooit 20 euro uitgeven voor één rompertje! Heb nu al een kast vol wat te klein is voor L. Maar ieder zijn ding natuuurlijk. Ben erg tevreden met kleertjes van Hema, Zeeman en H&M.
Meeste komt van Prenatal, Sengers, of is van Esprit of Villa Happ. Soms h&m en Name it vind ik ook erg leuk.
Monnalisa Phard Jottum Burberry Mexx Esprit Soms wat bij de hema , maar ik vind de baby kleding leuker dan de peuterkleding zeg maar ..
20 euro voor een romper is wel weer heel extreem, maar mijn dochter heeft echt wel een shirt of een broek dat 20 euro heeft gekost. Sterker nog ze heeft zelf een broek doe 50 euro heeft gekost, maar het staat haar hartstikke goed en ze heeft het heel vaak aan. Maatje 80 kan ook wat langer dan maatje 62
een romper van 20 euro zou ik ooit nooit kopen das wel belaglijk veel. ze heeft nu ook een setje wat ik persoonlijk best prijzig vond maar het is zo schattig dat ik het niet kon laten liggen. het is van de nieuwe collectie van babybarb en prijs was truitje 17.50, rokje, 34.95 en mailot 14.95. rompers haal ik meestal bij zeeman of kruidvat
prenatal mexx bakkaboe verder hans textiel en zeeman en soms hema. Mexx vind ik trouwens erg leuk, maar koop ik alleen 2e hands, of het moet wel heel erg afgeprijst zijn. Verder zie ik altijd bij de c&a wel leuke kleertjes en ook bij de h&m maar h&m zie ik alleen op internet en c&a zijn de dingetjes die ik echt leuk vind, toch nog vaak te duur naar m'n zin. Tenzij ze natuurlijk gaan afprijzen . Maar oke, Fae draagt nu nog veel gekregen kleertjes dus veel heb ik nog niet zelf hoeven kopen.
: ik ga toch eens kijken naar dat Bakkaboe.... nog nooit gezien.. Wist overigens niet dat Villa Happ van Wehkamp is.