Ik koop veel bij Zara baby, die apen alles na vd volwassenen vrouwen collectie, zo leuk, ook de "skinny jeans" van HM zijn erg fijn. Voor de rest gewoon simpel, het wordt toch vies, nat, kapot, of weg...leuk de creche.. en over internet via een kennis in de USA babygap, erg leuk voor beide jongetjes en meisjes en niet iedereen loopt er hier dan mee want je kan het bijna nergens in Europa krijgen.
Wij kopen eigenlijk nooit merkkleding, maar heb een truitje gekregen van Imps en Elfs en ik vind de kwaliteit wel heel goed. Helaas is 25 euro voor een truitje toch echt iets te veel. Ook van Noppies hebben we een paar dingen, ook mooie spulletjes, maar die heb ik allemaal in de sale gekocht. Voor de rest is het hier zeeman, wibra, hema en h&m
Bakkaboe en Hema. Soms truitje van Zeeman en laatst een vestje van Noppies gekocht. Maar favoriet blijft de eerst genoemde. Dit merk verkopen ze bij de Hier, echt zulke leuke kleren voor meisjes.
Ja, mijn buurvrouw werkt als stewardess en ik kreeg ook een setje van baby Gap, echt heel leuk en mooie kwaliteit!
Mexx! En niet omdat het merk is, maar ik vind het gewoon heel vaak leuk. En dan gelijk een setje, staat echt altijd super! Al vind ik sommige dingen wel heel mutsig..
Jean Bourget en La petite ourse de Miniman vind ik ook heel erg leuk maar helaas ook erg prijzig. Dax heeft vanwege de kwaliteit en de looks bijna altijd merkkleding aan maar meestal met korting gekocht, zelden aan de volle prijs. En met korting is het vaak goed te doen, dan koop je superkwaliteit voor de prijs van bijv. V&D.
Ik ben gek op merken zoals Imps&Elfs mijn favoriet.Maar koop er niet veel van want het is toch aan dure kant.Ik had me voorgenomen om een jeans daarvan te kopen voor z'n 1e verjaardag en dat heb ik nu gedaan, staat hem helemaal te gek! Kan niet wachten over 5 dgn, om het aan te trekken! Noppies heeft ie wel meer van,Name-it ook. Soms Mexx, N0-No, Kidscase, Lief, Benetton,Claesens. Little feet vind ik ook heel mooi en z8. Voor de rest koop ik zowat alles wat ik mooi vind bij Hema, H&M. Dat draagt hij dan meestal thuis. Bij Hema vind ik jogging broeken voor in huis heel fijn maar shirtjes en rompertjes ook. Maar ook heel soms als er wat toevallig iets leuks tussen hangt qua shirtjes want ik vind het toch vaak niet mooi bij C&A, Zeeman, Hans Textiel. Prenatal ook. Hij krijgt ook veel van de merk spullen van m'n zusje. Merken die ik noemde koop ik ook wel vaak in de uitverkoop.
Ik koop gewoon wat ik leuk vind , welk merk dan ook. Ook op Marktplaats vind ik vaak hele leuke dingen. Ik zorg er wel voor dat ze er altijd goed verzorgd uitzien,dus geen afgedragenkleertjes.. Meestal voor mn dochter:Hema..VillaHapp..H&M..C&A...ROOS..BENGH Meestal voor mijn zoontje: Name-it..Hema..H&M..Pointer.. Ook ben ik begonnen met het zelf maken van kleding.. Maar als ik iets leuks bij Bentex of Bristol ofzo zie neem ik het ook mee. Pasvorm..Kwaliteit..Prijs..Kleur..Stof...Ik let overal op.. Liefs Eefje
geen bakkaboe bij ons in de buurt.... Grrr... weet iemand een on-line winkel die bakkaboe verkoopt? Het ziet er wel ontzettend leuk uit. :
Heerlijk, ik kan er niks aan doen, maar sinds mijn kleine meid er is, geen kleding meer voor mezelf. Hoewel dat absoluut nodig is, ivm afvallen, gaat Dagmar echt voor. Voornamelijk Smafolk, Katvig, Ej Sikke Lej, de Scandinavische merken dus. Mooi dat ik vrijdag naar Stockholm ga voor een weekend winkelen. Mooi dat Dagmar nu in maat 86 zit en ze daar nog maar erg weinig van heeft!