Je leest het vaker terug op dit forum. Vreemde, maar zeer mooie verhalen over kindjes die meer kunnen zien, voelen en horen dan een volwassenen. Nu leek het me leuk om hier een aparte topic over te openen waar jullie je verhalen in kwijt kunnen. Ik zal de aftrap geven: Gister avond zaten we te bladeren in een baby-fotoboek van mijn vriend. De papa van Noortje dus. Noortje heeft nog nooit papa gezegd en ik liet haar een babyfoto van haar papa zien. Ik zei: kijk, dat is papa. Ze keek heel verbaasd, steeds op en neer naar de foto en naar haar papa. Ze leek het erg vreemd te vinden of ze herkende het. En toen riep ze opeens met een big smile naar de foto: PAPA! Onze monden vielen open van verbazing! Ze leek de foto / papa echt te herkennen.. En ze herhaalde het nog een paar keer: PAPA, PAPA.. bizar... Zo, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Mijn zoontje is bij de geboorte zijn broertje verloren. De urn en het plekje van Thijs* is in de babykamer. Luuk wil daar naartoe om de urn even aan te raken. Ga ik niet dan gaat hij net zo lang kijken en in mijn arm opzij hangen tot ik erheen ga. Daarna wil hij ook nog even de foto van hun samen zien en aanraken. Ik ben er zeker van dat hij de aanwezigheid van zijn broertje voelt.
Wat bijzonder Dees68! Maar hij heeft dan ook je baarmoeder gedeeld met zijn broertje, dus ik geloof zeker dat hij zijn aanwezigheid voelt.
Tjee... dat is ook bijzonder zeg, ik heb dat hele verhaal toen meegelezen, wat fijn dat ze nog contact lijken te hebben.