Schaatsen (kunstschaatsen en ijshockey) , koken, spelletjes doen, afspreken met vrienden, uit eten gaan.
Verschilt van tijd tot tijd. Momenteel kleuren, tekenen, knuffelen, series kijken, de was opruimen, goed slagen in de uitverkoop.
Kleuren/Tekenen/handlettering Haken Wandelen (met de hond) Pinterest Knutselen Houtbewerking (van bank tot tafeltjes maken enz.) Verjaardagskaartje van de kids zelf maken.
Ik heb zoveel hobby's, alleen veel te weinig tijd ervoor. Of eerlijker gezegd: ik maak er te weinig tijd voor. Van creatief bezig zijn tot het bingewatchen van series en films! Heerlijk, ik kan van heel veel dingen genieten.
Fotograferen en dan naderhand fotoboeken maken (alhoewel ik een vreselijke achterstand daarmee heb). Favoriet object zijn mijn kinderen (tot vervelens toe van de kinderen ).
Tekenen, schilderen, keramiek, houtbewerking, gitaarspelen, schrijven en bezittelijke voornaamwoorden.
Lezen Puzzelen Koken Wandelen Schilderen Kleuren Momenteel ben ik weer volop aan het lezen. Zal straks allemaal weer wat minder worden als ik weer een opleiding ga starten in het voorjaar. Ook dat is een hobby....leren/ontplooien/verdiepen
Glasetsen, Shirts / rompers bedrukken, Mokken bedrukken, Cabochons maken, Heb snijplotter dus ook kaarten maken, doosjes.. Al met al, creatief bezig zijn En tatoeages laten zetten haha
Lekker tv kijken, films, internetten. Lekker wandelen met de hond, leuke dingen doen met de kinderen. Met vriendinnen bios, terrasje, uiteten.
Lezen Online shoppen Maar voornamelijke gamen (bo3 bijv), alleen doe ik dat pas als C op bed ligt ivm het taalgebruik wat er op dat moment uit mijn mond komt
Ingressen Naar de Efteling Series kijken Spelletjes spelen met vrienden Gamen (op de pc) Mobiele spelletjes doen.