Iemand ideeën / tips voor een leuk personeelsuitje? Het gaat om een groep van circa 25/30 personen, het liefst 'n middagprogramma met aansluitend eten. Regio maakt niet zoveel uit, we kunnen best 'n stukje rijden. We komen uit de zorg, dus allemaal vrouwen, behalve onze leidinggevende Budget is geloof ik rond de 35 euro p.p Maar dat mag ook wel uitlopen tot 50 euro p.p Ben zelf 'n beetje inspiratieloos op 't moment, dus alle ideeën zijn welkom!
Weet niet uit wat voor types je team bestaat maar wij hebben met ons team een paar jaar terug een workshop clownerie gedaan. GEWELDIG!!! Die man die dat bij ons deed komt uit Aarle-Rixel en kwam naar ons toe... Zullen ook wel meer mensen zijn die dat doen lijkt me..
workshop bonbons maken met een etentje erna? was hier een groot succes ook voor de mannen. ik weet niet waar je woont, maar ik weet nog een super goed adresje in schiedam waar je het kan doen. bij de bonte koe
of een djembe workshop, ook erg leuk! hebben we voor een aantal jaar terug met de familie gedaan, waren ook rond de 25 personen. Maar het is echt super leuk.
Solex rijden is echt geweldig, maar ik weet niet of dat in je budget past. Of ligfietsen, dat is het leukste als je het nog nooit hebt gedaan. Ben je eerst een uur bezig met oefenen en dat kan hilarisch zijn. Of een kookworkshop, kun je daarna alles zelf met zijn allen opeten.
Je kunt bij Taart en Decoratie heel leuke taarten- en cupcake workshops boeken, o.a. in culemborg en Ridderkerk. Daarna lekker uit eten, en dan echt Iers anders, bijvoorbeeld Japans (zit een goede in Ridderkerk).
Ze zijn bij ons ook altijd van de creatieve ideeëen. De ene valt wat beter dan de ander. We hebben een keer een gps-tocht gedaan in Delft gecombineerd met een etentje. Boerengolf in combi met een bbq. Moordspel in de jaren 20 stijl (murder at the juice joint). Ik zit sinds een jaar bij een musicalvereniging en daarmee zijn we ook naar zo'n boerengolf gegaan, maar daar hebben we alleen niet gegolfd, maar een soort boerentienkamp gedaan ofzo (met een kano naar de overkant van de sloot varen en weer terug, met een touwladder over een hele brede sloot, met behulp van kratjes met je team zo snel mogelijk een stukje weiland oversteken zonder op de grond te komen, etc...). O, ja we hebben met ons team ook eens een keer schotse spelen gedaan. Moesten we ook allemaal een kilt aan en voor elk spel, kon je met je clan aardappelen verdienen, wie de meeste had had gewonnen. Was ergens in het oosten van het land. Dat was el melig, want ook alle mannen moesten een kilt aan Maar boerengolf vind ik dus helemaal niks