Wat zijn jouw 'budget toppers?'

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosa Canina, 4 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Dat wil ik ook wel weten :$

2. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Kruidvat eigen merk sensitive face wash.
    Essence lipstick (oke, het is geen mac, maar toch prima).
    Catrice speedstar waterproof mascara.
    Luiers van aldi.
    Grillworst van de slager, rosbief van de hema.

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Hier ook een Dasty fan! Je moet wel goed uitkijken waar je het op/voor gebruikt hoor, want het is nogal krachtig spul (staat er ook op). Onze buitentafel is nu gepersonaliseerd met hier en daar een uitgebeten plek van de Dasty :D Maar echt, ik zweer erbij. Ik baalde op vakantie zelfs (stacaravan in Italië) dat ik het niet had meegenomen! Al was het alleen al voor vlekken op kleding.. Sommige vlekken krijg je er zo uit, hoeft het niet eens voor in de wasmachine. Handig voor lompe mensen als ik die nog weleens te enthousiast met tandpasta in de weer gaan bijvoorbeeld :D

Verder ben ik enorm tevreden over de shampoo van Trekpleister eigen merk en dan die voor vet haar (grote fles voor €1). Normaal is mijn haar 's avonds alweer vettig als het 's ochtends gewassen is (ja, ik weet dat het erger wordt als je het vaker wast, maar ik ga niet met vet haar rondlopen :D), met deze shampoo kan ik 2 dagen vooruit. Wat een uitvinding! Of het zo goed is voor m'n hoofdhuid dat betwijfel ik, maar ik heb tot nu toe nergens last van :D

Verder word ik heel hebberig van de OP=OP voordeelshop. Heb ontdekt dat hij hier nu ook in de buurt zit (lees: 5 minuten lopen), jeehj!

En als laatste.. Ik gebruik hele goede make-up, ook voor heel weinig geld (als je op de goede momenten inslaat). Het is heel vaak in de aanbieding en ik krijg er ook altijd nog eens korting over.. Oriflame! Ik ben verslaafd :D

Deel Deze Pagina