Hallo dames, Ik heb al een paar dagen een raar gevoel in mijn vagina. Net als of er bubbels of plopjes los komen . Ik weet niet precies hoe ik het anders kan omschrijven. Is dit normaal of heeft dit iemand eerder meegemaakt? Zijn het zwangerschaps symptomen? Alvast bedankt
Hoi ik herken het wel. Het begon bij mij een aantal dagen voor de nod en heb het nu nog steeds. Voelt inderdaad als plopjes/blupjes in de vagina. En als je dan later kijkt dan is er niks of een klein beetje witte afscheiding. Het zal wel een zwangerschapssymptoom zijn want ik heb het anders nooit. Voelt wel apart hé haha
Ik heb het ook en rende de eerste dagen direct naar de wc omdat ik bang was dat het mis zou zijn. ik had het bij de eerste ook tot een week of 17...
Ik heb dat ook, sinds paar dagen maar ben pas 5 weken en 2 dagen zwanger. Maar ik heb gehoord dat die bubbels goed is dat heeft te maken met de extra afscheiding doordat je baarmoeder nu beter doorbloed word
Hee meiden! vanaf wanneer hadden jullie hier last van? ik heb hier ook last van.. gister een test gedaan, maar die was negatief
de eerste week van de zwangerschap (of dat ik wist dat ik zwanger was 4wk 5 dg) nu ook nog af en toe en ik ren nog steeds naar de wc.
Ik had ze altijd vlak voor ik ongesteld moest worden. Dus het hoeft geen symptoon te zijn. Ik had ze ook niet anders of erger toen ik wel zwanger was. Dus niet om te ontmoedigen maar het hoeft niks te betekenen
Voor mij hetzelfde. Alleen nu ik zwanger ben houdt het aan terwijl het anders over is zodra ik ongesteld wordt.