- Roze koeken! (wel die van de AH eigen merk) - Broodjes kaassouflés - Witte bolletjes, met veeel boter en gekleurde hagelslag - een broodje ei - Nibbits - Olijven, wel de zwarte - Buffelmozzarela, gewoon met peper en zout
En nu ik er over nadenk... Van kippenpootjes en vleugels kan ik ook blijven eten! En zwarte olijven! (natuur) Ik hou ook meer van hartig. Als het maar vettig is. *bloos*
- pure chocopepernoten - van die stinkende kaaswokkels (weet niet eens hoe ze echt heten) - schuimpjes
Krijg gelijk zin om te snaaien als ik dit allemaal lees met stip op nummer 1; chocolade! Heb ik altijd in huis, en eet ik dus ook elke dag! (milka wel te verstaan) Heb ik net een stukje afgebroken voor bij de thee, is de chocolade al op en de thee nog te heet om te drinken....nog maar een stukje dan hihihi verder; die verse chocolade muffins van de ah jummie chips, pak elke keer een klein bakje, maar uiteindelijk is de zak leeg toastjes met kruidenbrie tosti, ik begin altijd met eentje, en eindig met een stuk of 3 M&M's met pinda, de gele zak dus Kalfskroketten, kun je me echt voor wakker maken! Ooooh en ik ben gek op spaghetti carbonara, daar schep ik echt te vaak van op, dan zit ik daarna zo vol, echt zonde gewoon. zo kan ik nog wel even doorgaan... vroeg me laatst af waarom ik was aangekomen, maar als ik dit zo lees wordt het wel duidelijk groetjes Setje
denk dat hier veel komt te staan kinder bueno chocolade (wit-melk-hazelnoot-capouchino chips ham kaas broodjes van de c1000 borrelnootjes brie filet americane blikje leverpastei geen klein beetje nee hald blikje op 1 boterham koekjes als ik van alles 1 koop is de pak binnen 10 min leeg
Negerzoenen! ik haal die dingen bijna nooit in huis, want anders is de doos binnen 10 minuten leeg. En verder; olijven, toastjes met franse kaas, chocolade rozijnen en nog wel veeel meer. Ik ben iig helemaal geen chips eter, laatst moest ik een zak weggooien met de datum van vorig jaar november (*schaam*)
forero roche! Echt heerlijk! Kan er niet 1 nemen, nee het hele doosje moet dan op! En als ik ze wegzet in de kast, lijkt het wel of ze me roepen Mag ze dan ook 1 of 2 keer in het jaar van mezelf kopen. Met kerst en met mijn verjaardag hihihi
Ik ben verslaafd aan speculoos op bruin brood. En dat smeer ik niet zomaar een beetje nee het liefst die hele pot, haha . Heerlijk. Die pot was bij mij in 2 dagen leeg . Ben nu aan het sonja bakkeren, dus even geen speculoos voor mij . Ik vind het zo lekker dat ik het nu soms gewoon ruik, terwijl het er niet een is, is dat nou niet verslaafd
Nutella op brood. Nou ja.... Eerder Nutella met brood . Ik koop altijd die kleine potjes die je later als drinkglas kunt gebruiken..... Mag niet meer van manlief want de glazenkast puilt uit .
Chips en kaas mmmmm, ben nu al 12 kilo kwijt dus heb al heel lang geen chips gegeten. Want daar ben ik echt aan verslaafd. Ik kan niet 1 handje nemen.....de zak moet leeg.
Pure chocola, Hamka's chips en momenteel Engelse drop....(Er staat hier een pot Engelse drop op mijn bureau op mijn werk... Moet er telkens een paar van nemen van mezelf....)
- osseworst - filet americain op een wit bolletje - frikandel speciaal - big mac - big tasty - sunday ijs met caramel - spekkoek - wit broodje met beenham en honingmostersaus Zucht... en vastnog wel meer
Hmm, toch wel chocola denk ik.. Witte met rice crispies, melk met caramel ofzo en die ene mega repen van de Aldi of Lidl met noten en rozijnen, mmmm.. Oja, negerzoenen, chocomuffins, princekoeken, chocolate cookies.. noem maar op Gewoon snoep vind ik tegenwoordig minder lekker, at ik vroeger veel meer. Na mijn bevalling (ruim anderhalf jaar geleden) vind ik beschuit met muisjes ook nog heerlijk. Blokjes kaas met mosterd en/of curry (voor als je 's avonds niks in huis hebt) Taart natuurlijk! Die roomvlaai van de Hema.. *zucht* Of zelf kwarktaart maken. Ben&Jerry's cooky dough.. oef.. nog veel meer! (vr)eten rules!!8) Mijn 'geluk' is dat ik een zwakke maag heb en dus snel beroerd ben
op het moment VREET ik van die vrieslollies, die goedkope zakken van 0,50 die bij de aanmaak limonade enz liggen. heb er echt heel de dag door zin in, eet zo een pak per dag (=10 stuks) leeg