* ik laat bodempjes in mijn glazen en flessen drinken staan. * ik was mezelf graag met de shampoo van mijn man * ik heb de tic om iedere dag mijn wenkbrauwen te epileren waardoor ze een tijdje heel dun zijn geweest, gelukkig mezelf toen over stoppels heen kunnen zetten en nu zijn ze weer wat dikker. *als ik op de wc zit dan check ik mijn armen, benen en buik op eventuele puistjes en bijkomende moedervlekken. *als ik boodschappen doe dan zigzag ik altijd door dezelfde rijen, ik sla er nooit één over ookal heb ik niets uit die rij nodig. *tijdens de reclames met the Voice of Holland ben ik altijd een zangserenade aan het houden hardop omdat ik hoop dat ik toch ook een beetje zangtalent heb. *als ik 's nachts wakker wordt dan moet ik altijd op mijn mobiel checken hoe laat het is.
Muhahahah dankje! Ik ben wel blij dat ik dat niet heb. Anders zou ik wel echt de hele dag bezig zijn ben ik bang haha Mamabri. Niemand weet dat eigenlijk. Ik kan het goed verbergen. Maar H word soms helemaal krankjorum van mij haha.
Ik zie veel herkenbare dingen voorbij komen 😂 Ik aai zo af en toe de auto over het dashboard als we op vakantie een berg op rijden en zeg dan altijd dat ie het goed gedaan heeft als we boven zijn
Bedenk me nog een tik (nu ik snoepjes aan het eten ben) Als ik snoepjes zoals m&m's, skittels of haribo goudbeertjes eet sorteer ik ze eerst op kleur en eet ik ze kleur voor kleur op
bij mij moet alles op de kassaband altijd goed staan en netjes naast elkaar en niet langs de rechter rand (omdat die aan het eind bij de kassiere schuin afloopt) ik hecht me aan dingen als auto's enzo en als ik dan een nieuwe neem voel ik me altijd schuldig
Oh ik bedenk nog wat: Voor ik uit huis ga moet ik plassen. Ook al ben ik 5 minuten daarvoor nog geweest. En als ik een keer niet plas uit haast dan moet ik altijd ineens super nodig als ik in de auto zit. Heel apart. Voordat ik ga slapen moet ik ook altijd plassen. Als ik er snachts uit moet omdat 1 van de kinderen wakker is moet ik ook weer plassen voor ik terug in bed ga. Ook als dat een paar keer achter elkaar is. Heel irritant eigenlijk.
Haha zoveel herkenbare dingen! Over het dashbord aaien van de auto Laatste restje In glas laten staan (en bord, ik eet mijn avond eten nooit helemaal op, er moet gewoon een hapje blijven liggen) Overaaaal aan ruiken Voor ht slapen plassen, of er iets uit komt of niet Het schuldig voelen naar een auto of telefoon die je weg doet Pfffff
- Hmm met tanken moet het op een rond bedrag eindigen - Kan niet tegen veel kruimels/honden haar op de grond, vindt dan mijn hele huis gelijk goor. - dubbel checken of de deuren echt dicht zijn, ik m'n telefoon heb en of ik m'n sleutel heb. - vroeger moest ik altijd in de wc pot spugen tijdens het doortrekken 😂 Dat heb ik mijzelf afgeleerd gelukkig. Best weinig al vind ik zelf
Whaha ik lees dit en bij ieder puntje denk ik: oh ja dat doe ik ook. Voor mij is het heel normaal om je theedoeken op elkaar met de nette kant naar je toe te leggen. Dat met het douchen heb ik dan weer niet 😂
Als ik in de auto zit en ik heb even niks te doen (als bijrijder uiteraard ), dan tel ik de bomen of strepen op de weg met mijn tenen. 1 = kleine teen 2 = de 3 tenen daarna 3 = grote teen En daarna begin ik weer van voor af aan. Nu ik dit zelf teruglees vind ik mezelf wel een beetje sneu
Oh en ik kan trouwens ook echt oprecht vrolijk/gelukkig worden als de cijfers op de digitale klok iets met elkaar te maken hebben! * opeenvolgend: 12:34 * dubbele cijfers: 11:55 * als alles hetzelfde is: 22:22 * als de cijfers achter de puntjes het dubbele zijn van de eerste cijfers: 14:28 * als de tijd het huidige jaartal is: 20:16 * als beide getallen hetzelfde zijn: 21:21 * als de laatste cijfers opgeteld het eerste cijfer zijn (of andersom): 6:42 of 21:03 * als de tweede cijfers 1 meer zijn dan de eerste: 23:24 * Ik zit dit met een heel grote glimlach te typen heerlijk!
Heel herkenbaar, wordt mijn man knettergek van. Al ben ik maar 10 min weg: ik moet eerst naar de wc, anders moet ik onderweg.
Wat ik wel heb trouwens is dat "dingen" op een bepaalde plek horen. Thee en handdoeken is bij mij een set, je zal hier geen blauwe theedoek en een rode handdoek zien hangen. Als iemand dat hier dus doet, gaat alles de was in (ook als het er 2 tellen hangt) en hang ik een set op. Ik heb handdoeken voor de keuken, de badkamer, de kinderen, voor je haren en voor als je ongesteld bent. Bij mijn oudste had ik een kraamzuster van de oude stempel die dacht: och dat is nog zo'n jong meisje, die kijkt nergens naar (had ik het idee) Dus mijn keukendoek hing op het toilet, de handdoekjes van het toilet in de badkamer, een gele handdoek en rode theedoek in de keuken ik dacht dat ik gek werd, dus iedere avond alles weggehaald en nieuwe opgehangen. Na de 3e dag deed de zuster en gelukkig goed. Heb er nooit wat van gezegd trouwens tegen haar haha
Hahaha, dat slaapfeestje heeft indruk gemaakt want ik heb dezelfde eigenaardigheid er aan overgehouden alleen dan als ik naar bed toe ga. Als ik mij nog moet omkleden dan doe ik dat of naast mijn bed of op bed maar niet met mijn benen over het bed . Nooit geweten dat jij die eigenaardigheid ook nog had. Weet nog precies bij welke feestje we het verhaal hoorde en hoe het ging Verder ben ik er van overtuigd dat mijn dag een stuk beter is als de slaapkamergordijnen helemaal open zijn in plaats van half open
Hahaha dat meen je niet! Dat was toen bij mijn moeder op zolder maar heb geen idee meer wie het verteld had. Het elke avond onder mijn bed kijken is er na heel wat jaren wel af gegaan maar het blijft een gevoelig dingetje Ken je ook nog dat verhaal van dat rode pluisje onder zijn nagel?