Vertel!!!!! 😁😁 Zo eet ik hem: met een vork in stukjes snijden en dan stukje voor stukje het velletje in mini hapjes eraf eten. Als dat klaar is dan gaat de binnenkant door een dikke klodder oliehoorn fritesaus 😍👍🏻
ik heb ook een aantal eigenaardigheden. ik stap altijd met rechterbeen uit bed. schoenen eerst de rechtse aan. kopjes in de kast moeten op zn kop staan. heb een vaste bordindeling, links mn vlees, boven de groentes en rechtsonder de aardappels. ik wil zelf de vaatwasser inladen, die heeft een vaste indeling. was ophangen hetzelfde verhaal, ook een eigen indeling voor. ik kan sochtends al ontbijten met bv erwtensoep of hutspot. heerlijk, kan ook 3 x per dag warm eten. brood is niks voor mij. ik doe over bijna al mijn groentes mayonaise.
Dit vreselijk! Behalve babyvoetjes😍 Niemand mag aan mijn voeten zitten kijken is al een ramp! Ik heb op dit moment een peesontsteking aan mijn voet. Brrrr toen moest de dokter er wel na kijken en aanzitten
ik heb een poepschema. Kan de klok er op gelijk zetten. Om de 3 dagen, dan rond een uur of 7 s'avond. Kan eens 10 minuten afwijken. Kan alleen poepen als ik alleen thuis ben, kan het ook nergens anders als thuis. Mijn vriend is zo lief om dan van 10 voor 7 tot half 8 niet aanwezig te zijn.