grrr al 2 weken ziek

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik heb vandaag al 2 weken, keelpijn, oorpijn, ontzettende kriebelhoest ( echt vreselijk ik stik er af en toe bijna in:() ik ben echt geen kleinzerige muts. ik heb donderdag een ab kuur gekregen (broxil) maar het helpt eigenlijk voor geen meter. gister de assistent gebeld en die zei dat ik het toch nog maar tot eind van de week aan moest kijken. ik wordt er strontsjagerijnig van. slaap al nachten niet door die hoest. ik heb het gevoel dat ik nooit meer normaal wordt.:) alles doet me zeer, mn hele buikspieren, ribben en mn kop barst uit elkaar als ik hoest. af en toe denk ik: nu gaan we de goeie kant op, niesen, een keer slijm ophoesten maar het blijft hetzelfde toch steeds. mensen ervaring? is het stom als ik donderdag ofzo weer de huisarts bel? kan het zijn dat een andere kuur wel helpt? ( uiteraard maak ik deze af)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Geen tips/ervaring, maar beterschap! Klinkt heel vervelend. :(

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dank je meid

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Beterschap! Gewoon die HA blijven lastig vallen.. Mag wel een keer over zijn. ;)

5. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Die AB kuur had allang iets voor je moeten doen. Idd gewoon de huisarts blijven bellen en op een afspraak aandringen·

Beterschap.

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

als je geen koorts hebt en niet veel slijm ophoest zou ik voor de nacht codeïne vragen . ik neem dat altijd bij kriebelhoest anders slaap ik de hele nacht niet en hoest ik de hele familie hier wakker ...

helpt als een trein .... remt de hoestprikkel

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Beterschap.

Gewoon de ha af en toe opbellen hoor. Ab had al wat moeten doen.

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ab doen alleen iets als je een bacteriële infectie hebt. De ab werken niet, dus heb je die niet. Tegen een virus kun je niets doen, codeïne tegen de hoestprikkel kun je proberen. Hier laatst zeven weken gehoest en gesnotterd, overdag een paar paracetamol tegen de spierpijn en 's avonds hopen dat ik in slaap viel. Codeïne deed hier bar weinig helaas.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Beterschap!

Ik ben al 4 weken onderweg inmiddels :(

10. kvinna

kvinna Niet meer actief

O ja, je kunt ook hoesten doordat je holtes volzitten. Voor het slapen neusspray gaf hier wel verlichting.

11. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    HA gaf hier aan dat het er een virus heerst welke wel tot 6 weken kan duren. Ik ben zelf ook al bijna 4 weken onderweg. Hier helpt alleen codeïne voor de nacht een klein beetje. succes!

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik was nog vorige 3 mnden ziek geweest. Het hoesten die ging maar niet weg.. Ik heb eerst 2 ab kuurtjes gekregen en het hoesten bleef nog. En had het laatste een hele zware ab kuur gekregen en achteraf heb ik een vaccinatie gevraagd en die krijg ik om de 5 jaar.. Dit heb ik elke jaar.

Deel Deze Pagina