Winkels voor kinderen | Kids e-shop De Kleine Zebra (mijn favo) ZARA (ook leuke kinderkleding) Rituals (de heerlijkste zeep en douchegel) Gimsel (biologische supermarkt) Asos Van binnen (interieurzaak) Van den assem, albert nolten (schoenen) Philippe garlerne (aller lekkerste lekkerste bakker ever!) Houten speelgoedwinkels Boekenwinkels De eerste link is echt een tip!
H&m New look Forever 21 (zit wel in België) Vero moda Villa Zara Disney store Sephora Verder vind ik neuzen in xenos en action ook leuk.
Ik moet eigenlijk ook altijd een dierenwinkel binnen haha, Voorderest kom ik regelmatig bij de hema, xenos , prenatal en action. Webwinkels: H&M , Bol.com en Babydump
Online: Noppies.com Kleertjes.com Esprit.com Visuele winkels: Action EDC C&A Prenatal Kruidvat Ik vind het echt een straf om naar de Ikea te gaan en supermarkten kunnen mij ook niet bekoren...
Ik ook kruitvat Action zeeman en primark vind ik leuk om te neuzen. Kleding bij de vd, en boodschappen bij de jumbo.
Loods5, Ikea, Primark, Bijenkorf, Steps, Action, Xenos, Intratuin en alle stoffen-, fournituren en knutselzaken!
Webwinkels Archonia (Manga/anime en game zooi) Fairyland (Fantasy/middeleeuws cosplay en ander spul) Large (Kleding) Attitude (Kleding) Nedgame (Video spellen) Winkels American Book Center (Engelse boeken en manga's) Water Stones (Engelse boeken en manga's) Bruna (boeken duh! ) Gamemania (video spellen) Xenos Action Ik geloof dat dat het wel was haha XD
Snuisterwinkeltjes: Action Riviera Maison Leenbakker Voor kleding, tassen en sieraden ben ik gek op de kleine boetiekjes. Ik heb niks met de grote warenhuizen en winkelketens.
Boekenwinkels Kleine boetiekjes voor kleding De Bijenkorf Hema Humanoid Marktplaats (of telt dat niet? )
Action, een grote Riviera Maison winkel hier in het stadje. De Sting kom ik ook graag, lekker ruim opgezet. Only, Vero Moda, Pieces. Leen Bakker en de Kwantum zijn ook fijn.
Lush,Dump, H&M, Primark, River island,Large(online), smith & wesson (online), Megastores Pet place, Xenos, de Tuinen.
Action!! Xenos, blokker/marskramer, v&d, kruidvat, ikea, hema, steps Kleding en schoenen koop ik verder altijd online Meest favoriete online shops: H&M Kleertjes.com Happybee Esprit
Hema Street One Sabon Pieces Kruidvat Xenos Esprit Lush The Bodyshop Bijou Brigitte V&D Bijenkorf Name It Lief Online: Zalando, kleertjes.com, esprit, limango
albert heijn, de kleine, niet de grote hier bijenkorf voor cadeaus en nespresso converce nike prenatal media markt dat is het, ik winkel niet graag