Goed Zorgzaam Empathisch Groot doorzettingsvermogen Geleerd om positief te denken Grondig, niet over een nacht ijs Slecht Lui Kantjes er vanaf lopen Rommelkont èn smetvrees (lastige combi) Snel geïrriteerd en boos Mijn wil is wet
Mijn positieve eigenschappen: Vrolijk, positieve instelling, netjes, verzorgend, ik vergeef snel, hoog verantwoordelijkheidsgevoel en empathisch. Mijn negatieve eigenschappen: Te druk maken om dingen, te ongeduldig, niet kunnen genieten van het moment, soms een tikkie onredelijk haha
Positief: -Ik denk vaak goed en diep na voordat ik iets zeg. -Kritisch en analytisch. -Ik voel snel aan hoe andere mensen zich voelen. -Zorgzaam. -Snel enthousiast over nieuwe dingen. -Gul en attent voor anderen met verjaardagen etc. Negatief: -Angstig (voor vanalles, alleen zijn, veel mensen, fouten maken, onweer etc.) -In mijn hoofd heb ik sneller een oordeel klaar over mensen dan ik zou willen. -Ik kan echt totaal geen structuur aanbrengen als iets een chaos is. -Doemdenken -Mega controlfreak Vast niet compleet maar wel de belangrijkste denk ik.