* 1x sporten per week, niet omdat mn figuur het nodig heeft -ben daar erg tevreden over- maar gewoon om fit te blijven. * minder werken, ik heb 2 banen en daarnaast val ik ook nog vaak in, helemaal niet nodig om zoveel te werken * WO bachelor afronden en in september starten met de master. In 2021 afstuderen en een leuke nieuwe baan vinden. Als ik zo door ga dan gaat dat zeker lukken * meer tijd voor mezelf nemen en lekker relaxen * Nog net zoveel genieten van mn kinderen * Leuke dingen blijven doen met mn man * Weekendje weg met vriendinnen plannen Net zo gelukkig blijven als nu...
-Verder gaan met afvallen ben nu al aardig op weg maar ben er nog lang niet - zwanger worden en blijven! 22 jan terug naar het ziekenhuis -studie afronden
De 30 miljoen die ik vandaag win in de staatsloterij verstandig uitgeven Verder doe ik niet aan goede voornemens. Komt meestal niet zoveel van. Bij mij dan.
Nog meer genieten van de kleine dingen en het besef dat de mensen van wie je houdt gezond zijn. Minder op telefoon en social media (proberen)
Een nieuwe baan vinden Proberen na te denken vóór ik iets zeg en niet pas erna Niet meer te laat komen Meer aan mijn uiterlijk doen Gezonder leven Nou. Dat wordt een interessant jaar.
Elke week sporten en gezonder eten Meer lezen en minder telefoon Minder stressen en genieten van alles Minder geld uitgeven
- Maximaal 1 blikje cola drinken per week en verder vooral water en thee. - Gezondere tussendoortjes nemen. - Aantal keren uiteten beperken/dingen buiten de deur eten minderen, zoals bij monkey town oid. Van 3 keer per week naar 3 keer per maand ongeveer. Hierdoor meer sparen.
1.Bevallen van een gezond kind 2. Een goede moeder zijn. 3. De eerste 9 maanden naar de fysio luisteren en niet sporten! (En er ook niet mee zitten dat het niet kan/mag) deal with it. 4. Wel veel wandelen met de kinderwagen als dat lukt. 5. Zwangerschaps kilo's kwijt raken op een normaal tempo en een gezonde manier. 6. Schijt hebben/minder aantrekken van wat anderen willen/vinden/verwachten van mij
Persoonlijk zou ik meer moeite hebben met je stap 2 (ze ook in leven houden), niet te vroeg juichen . Wel mooi hoor, ik stel voor om ze nog een keer op de foto te zetten over 3 maanden...
Minder geld uitgeven. Ik koop graag dingen(veelal kleding en schoenen) en het gebeurd zovaak dat ik het dan toch niet leuk vind en het dus jaren ongebruikt in de kast hangt. Of voor mijn kids, dan vind ik het toch niet zo mooi of ze hebben al zoveel dat ik het vergeet en uiteindelijk blijkt het dan te klein.