Betalen voor inrichten blog/site?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chillin, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou je een klein bedrag betalen om je site/blog in te laten richten?

1. Ja

2. Nee

3. Misschien

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Voor diegene die geen zin heeft om een blog/site in te richten,zou je bereid zijn er een klein bedrag voor te betalen om het te laten doen?

2. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    Ligt eraan. Als ik het echt niet zou kunnen wel, maar meestal zijn er mensen in de buurt die dat kunnen en een blog is volgens mij echt heel makkelijk. Je kan even googelen en vind zo tientallen pagina's met uitleg.

Wil je dat zelf misschien gaan doen?

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.623
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik vraag het voor mijn moeder,zij vindt het leuk om te doen en zoekt een bijbaantje.
    Ja het is makkelijk maar er zijn mensen(zoals ik)die er geen zin/tijd voor hebben.
    Dus ik probeer er achter te komen of er belangstelling is.
    Bedankt voor je feedback! :D

4. randi

randi Niet meer actief

mja maar het hangt ervan af hoeveel werk je der aan besteed en wat ga je vragen .bv een blog kan je op nog geen uurtje inrichten maar een site is iets heel anders. moet je toch al verstand hebben van phbp en daar kruipt toch wat meer tijd in. mijn vriend heeft onlangs een website voor iemand gemaakt , is daar een goede week mee bezig geweest maar wij hebben er geen geld voor gevraagdt maar we krijgen iets voor de meiden. tuurlijk moest hij er verschillende moeten doen zou hij er wel iets voor vragen want tenslotte steek je er toch veel vrije tijd in

Deel Deze Pagina