Ik erger me hier dood aan: Oude mensen die je op zij duwen met hun winkelwagen... Asociale winkelmedewerkers Mn moeder die altijd maar negatief is Als ik voorrang heb op een rotonde met mijn fiets ik elke keer bijna aangereden word en je opgejaagd word omdat de automobilist haast heeft (ik rem dan ook altijd en laat mijn fiets uitrollen trap nooit hard door ) Hoe vrouwen idd neergezet worden in die klote media, alsof wij sexpoppen zijn ofzo Mensen die hun honden nergens aan de lijn houden En overduidelijke spelfouten en geen leestekens gebruiken hahah eigenlijk best wel veel maar merk ook dat veel dingen het zelfde zijn van iedereen
*Van die oude mensies in die rot karretjes die door het winkelcentrum door scheuren, ze zullen ook echt niet afremmen als je kind daar loopt, en vaak zijn die mensen hellemaal nog niet zo slecht ter been als dat ze zeggen of zich voordoen ... * Schoonmoeders die zich met dingen bemoeien waar zich helemaal niet mee moeten bemoeien * 45+ wagens die op een weg rijden waar je 80 mag rijden * Mensen die auto's links in willen halen en dan ineens net zo hard gaan rijden als de auto die ze in willen halen, dan vraag ik me af waarom je ze dan in wilt halen. Ik kan nog wel ff door gaan maar dat bespaar ik jullie
Waar ik me vandaag enorm aan ergerde: Aan een vrouw in een rolstoel die gewoon niet het fatsoen had om even haar hand voor haar mond te doen, als ze moest hoesten en daar maar een beetje zat te rochelen. Terwijl ze nog duidelijk de motoriek had om die hand van haar op te tillen en even voor haar mond te doen. Dan vraag ik me af of ze soms denkt dat, omdat zij in die rolstoel zit, zich wel heel asociaal mag gaan gedragen?
Pff ik erger me aan mensen die of op de middelste baan gaan rijden, zonder reden, of op de linkerbaan blijven rijden! En dan meestal langzaam dan de maximum toegestane snelheid grrr. En ik erger me aan de rijgedrag van mijn stiefschoonmoeder. (maar misschien komt dat wel omdat ik rij instructeur ben?) bij ieder wisse wasje dr koppeling intrappen, met 100 op de snelweg een vrachtwagen gaan inhalen, telkens naar mn dochter kijken tijdens het rijden (let op de weg ajb!) Dan gaat ze de bocht om, dan gaat ze eerst gas geven en dan remmen, waar gaaaat het over?
Mijn buren! stuiteren met een bal IN huis! Schreeuwende kinderen van 14 jaar! om 12 uur 's nachts! de trap op bonken alsof ze een olifant als huisdier hebben! AAARRGGHHH....
ik erger me aan mensen die interessant doen en het uiteindelijk niet zijn, door dingen beloven die ze niet nakomen.
Mijn allergrootste ergernis zijn sommige mensen in het verkeer... dwz: * (Te) langzaam rijden ... * Geen richting aangeven op rotondes zodat je voor niks zit te wachten ... * Jongeren in een 45 km wagentje ... * Mensen die niet kunnen parkeren, bv 2 parkeervakken nodig of scheef geparkeerd zodat je nét je auto niet kwijt kan AAAAARCH je wilt mij af en toe niet zien en horen vloeken in de auto!
Vandaag in de supermarkt ook iets waar ik me regelmatig aan erger.Het terug geven van wisselgeld...En 36.40... Wat is dat nou kunnen ze tegenwoordig niet meer terug tellen!?!
Mijn buren die als 2 honden bezig zijn om 12 uur nachts als ik wil pitten en ook nog herrie maken als 10 olifanten (deuren smijten,kinderen die altijd janken etc) Best aardige mensen hoor maar zoveeel herrie. Verder erger ik me aan druktes en verkeer en dan komen daar weer alle ergernissen van die hierboven ook vermeld staan
Dat mensen (met name in de supermarkt) niet even meer kunnen vragen of ze er langs/bij mogen Ik roep dan altij, GOH JA JE MAG ER WEL LANGS HOOR MEVROUW! oid Ze negeren je dan ook gewoon he En het zijn vooral de oudere vrouwen (hoezo jeugd van tegenwoordig?) Mijn buurmeisje van 2 deuren verderop die savonds (10/11 uur) laat en smorgens vroeg (half 6/6 uur) giert als een speenvarken en dan de moeder erboven uit horen jengelen, euhhh ja...zo kalmeer je een kind. Enneh, leuk voor je buren Oh ja en blijkbaar als hun achterdeur opengaat er ook harde muziek bijhoort
Arrogantie. Vooral in de vorm van ik zie je niet dus ik loop door en bijna in je kinderwagen duiken of erover struikelen en je dan kwaad aankijken. Gelukkig kan ik me daar heel fijn op afreageren. Autorijden is een ramp. Als het even kan neem ik lekker de fiets. Nog gezond ook!