Ik heb tijdens mijn zwangerschapsverlof meerdere momenten spijt gehad van het feit dat onze oudste niet naar een opvang gaat en geen middagdutje meer doet. Had af en toe echt zin aan een dagje luieren in huispak met zo nu en dan een voeding tussendoor...
Oh my.. whaha!! Oh hellup! Wie veegt me bij elkaar! Moet wel eerlijk zeggen dat ik straks even in de badkamer duik om te kijken of ik zo'n deofles heb.. #confession..
krijg ook hele rare gedachten bij die Deo bus vooral het berichtje dat hij spontaan ging spuiten...affijn vrouwenlijke zwangerschaps hormonen hahahaha!! Hier maar 1 ding, en dat is heerlijk met een bak B&J Cookie dough op de bank kruipen als de kindjes savonds op bed liggen, en dan voor de helft of meer opeten....en als ik dan in bed lig spijt hebben omdat ik missenlijk ben ervan
Soms op een vrije dag gewoon lekker helemaal niks doen. De hele dag in mijn huispak blijven hangen, als de bel dan gaat me opeens heeeeel stilletjes houden en als ze dan weg zijn weer verder genieten van de rust. En soms dan ook weleens gewoon midden op de dag even een uurtje op bed gaan liggen. Heerlijk, zulke dagen...... Ik vind reclameblaadjes en nieuwe boeken altijd zo heerlijk ruiken, ben ik dan ook geregeld letterlijk met mijn neus in te vinden..... Oh ja, als ik cupcakes of taart maak dan vind ik dat beslag toch zooooo heerlijk, echt een genot om de garde af te likken. En dan staat hubby opeens achter je: 'Lekker???' Ehm ja dus!!
Oh shit, ik lig echt op de grond hier Ik vind het ook zo leuk dat jullie het allemaal proberen (niet dat ik het niet meende, ik vind het echt lekker Ben ook blij dat ik de enige niet ben!)
Oh... ik vind chocoladepaaseitjes zo heerlijk dat ik bij de C1000 de afgelopen periode alle melkchocolade eitjes opgekocht heb... Waren 50 cent per zakje en iedere avond gaat er een zakje doorheen. Manlief heeft me eind mei 5 zakjes voor mijn verjaardag gegeven. Erg hè?
*Schaam, schaam Neuspeuteren!!! *Buiten die kleine wat te eten en drinken geven werkelijk geen ene moer doen in huis als mijn vriend werken is, terwijl het wel gewoon een bende is. *Als die kleine iets in de snoep of koelkast ziet wat hij lekker vint en wat hij wil opeten terwijl het het laatste is en ik me er al op had verheugd dat ik dat sávonds zou gaan eten bijvoorbeeld... dan leidt ik hem af en stop het snel ik mijn mond. En als hij dan doorheeft dat het weg is dan zeg ik dat het op is en dan ik het ook niet weet Puur omdat ik het dan gewoon echt voor mezelf wil houden. Echt erg.
Ik vind papier lekker ruiken Als we dan de nieuwe gids of magazine krijgen, vind ik het heerlijk om eraan te ruiken (schaam...schaam..) Hahaha, die deobus! Ik zie het al helemaal voor me whahaha
als ik naar balorig ga of iets dergelijks zou ik net zo hard mee doen als de kinderen want ik vind balorig ook grappig maar moet zeggen dat het 2 jaar geleden is dat ik er geweest ben helaas
Ja dat vind ik ook leuk! Ties wil altijd in het gedeelte voor grote kinderen en ik ga er met alle liefde achteraan
Toen wij laatste keer in ballorig waren hebben we ons samen uitgeleefd op het springkussen... Ohja, die kleine was er ook bij
Hahah wij zijn hier net aan gekomen bij seizoen 7 aanbeland en ik baal als een stekker!! Mijn guilty pleasure is denk ik dat ik vaak quotes gebruik uit mijn favo series Buffy&Angel of dat ik er naar refereer mijn vriend schaamt zich ook altijd als ik aanhaal naar een aflevering. behalve als het om M'Fashnik gaat en MmmmCookies (de fans weten waar ik het over heb) dan doet ie graag mee haha
Geweeeeldig!!!! Zoals je het neerzet.. Maar ik ken het. Doe het ook altijd bij mijn vriend.... Zijn deobusje!! Echt gaat automatisch, én mn vriend zegt dan vaak, ja hallo je zit verkeerd.
Geweldig dit! Ik kan ook wel eens de hele dag niks uitvoeren, en dan een kwartier voor mn vriend thuiskomt, alles in de afwasmachine te gooien, mn boeken open op tafel te leggen en de wceend in de wc te spuiten zodat de gang schoon ruikt hihi. En dan zeggen dat ik het zooo druk gehad heb!
GEWELDIG TOPIC! wat zitten er leuke guilty pleasures bij! al snap ik echt niet wat iedereen met die deo bus heeft # 1 ; ik las net ergens iets over ben & jerrys cookie dough.. HEERLIJK! die koop ik altijd en verstop ik achter in de vriezer! hmm dat doe ik ook met maltezers, cakejes, appelflappen etc etc (niet in de vriezer tho.. ) # 2 ; En ik lig soms stiekem tot 12 uur op bed als mijn man werken is.. en als hij uitslaapt dan noem ik hem slaapkop/luiwammes.. etc # 3 ; huilen bij films & series wanneer er een zielig muziekje komt of iemand verdrietig kijkt.. en iedereen maar denken dat ik zo'n stoere meid ben! haha # 4 ; stiekem even de slagroom spuitbus aan mn mond zetten.. goddelijk!