Wat Zijn Jouw Guilty Plessures

Discussie in 'De lounge' gestart door Johannal, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Yep, hier nog eentje :):)

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb een sloopje :D hihi ook al vanaf kleins af aan :D :D :D was ik ook heel soms en slaap er ook niet zonder hoor! zelfs op vakantie gaat ie mee :p bij mij heette hij altijd puckel..... hiihi

3. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Wat jullie hebben met de deo fles heb ik met een stukje spijkerbroek. Ik vind het heerlijk als het bij je scheenbeen zo bol staat als je op een bepaalde manier gaat zitten en dan precies met je hand erover heen wrijven zodat het precies in het holletje van je hand zit..

Als ik het zo lees denk ik mens je lijkt wel niet wijs!!!. :)

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Met een theelepel de pot Nutella te lijf gaan. Ik doe dit altijd stiekem in de keuken en zie mijn vriend regelmatig mijn kant op kijken en lachen als het daar te lang stil blijft hihi ;)

Ook snaai ik tijdens het koken nogal eens wat uit de pan waardoor ik vaak geen trek meer heb tegen de tijd dat het eten op tafel staat :D

Verder heb ik een berenpoot van wat vroeger eens mijn hele beer was waaraan een friemel zit. Deze poot ligt altijd in mijn bed en ik kan uren aan die friemel draaien. Pootje moet ook altijd mee op vakantie. Ik denk dat het misschien wel eens de meest bereisde berenpoot ter wereld is :D

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

je bent niet de enige hoor.. hier 28 en nog steeds hartstikke verslaafd. Vriendin van me duimt ook nog trouwens is nu 27;).

verder dagen niets doen check en ik ga echt geen eten koken dan, bel of ie patat wil mee nemen, bestel pizza of trek een zak soep open 9 oaf laat manlief dat doen:D, mijn recht af en toe met 2 kleine kinderen want die zorg gaat wel door natuurlijk.

hoop soms dat zoonlief in slaap valt op de bank, of in bed wil, zodat ik ook even kan slapen. Okee eerlijk is eerlijk heb pijn medicatie waarbij bijwerking extreme vermoeiheid is, ik voel me zeg maar elke dag zo moe als bij zo'n 10 weken zwangerschap.. heel fijn;)

dus na het eten op de bank/mijn bed beneden in slaap vallen om om 3.00 s nachts allebei (man valt dan om 11 en afzo in slaap) weer wakker te worden, is ondertussen ook heel normaal. Bij voorkeur gaan we dan allebei nog een ruim 3 kwartier opruimen/was doen enz.. nee hoor geen nacht dieren valt best mee.

6. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik kan de hele dag mijn wenkbrauwen epileren. Als is het maar voor mijn gevoel.. Soms heb ik geen pincet bij en voel ik een haartje zitten dan word ik heeeeelemaal gek. Probeer ik het met mijn nagels maar dat is niet zo'n succes. Dan kijk ik er echt naar uit om naar huis te gaan en mijn pincet te pakken :). Ik dacht dat ik de enige was maar Bibi van Oh Oh Cherso heeft het ook hahahaha

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Farmerama en daardoor zelfs af en toe in tijd nood komen en ook uitrekenen hoeveel tijd je hebt en aan de hand daarvan het gewas op de akker zetten. *ziek* toch?:D

Dat je weet dat je aan een schaaltje ijs genoeg hebt maar gewoon de halve bak opeten:), terwijl je aan de lijn doet;). En er daarna buikpijn van hebben.

9. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Eh heb er vrij veel denk ik stiekem....

In de winkel vind ik het wel eens leuk om bijvoorbeeld van die melowcakes express kapot te prikken. Die koop ik dan natuurlijk niet.

Of bij de zelfscankassa een aantal producten express niet scannen....

of veel te veel snaaien en snacken, vooral als ik alleen ben en dan idd ook wel eens iets lekkers verstoppen zodat hubbielief er niet van mee kan snoepen **SHAME**

Zoo tycoon spelen... uuuuuren lang en dan vergeten dat er gekookt moest worden dus dan maar weer friet (hoe kwam het ook alweer dat ik te dik word...)

Of uitspraken gebruiken van mn moeder waar ik zelf altijd al een hekel aan had! 'kijken doen we met de oogjes en niet met de handjes" bijvoorbeeld....

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind seks echt super. Niet verslaafd maar ik heb zeg maar nooit hoofdpijn, :D

Maar met 2 wijntjes op vind ik het nog leuker.Wordt alles net iets meer ongeremd. :)

Maar goed dat doe ik natuurlijk niet elke dag, ;)

Oja, en ik kijk erg graag de serie One Tree Hill. Vooral om de leuke jongens die erin spelen.

11. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Haha heerlijk he, en dan zeg ik het ook zo lekker met een bepaald ondertoontje.. Om het wat kracht bij te zetten. Heel vervelend is dat van mezelf haha.

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    @Bosi333

Hier precies hetzelfde. Dat eerste. ;)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Ha ha, o gelukkig ben ik niet alleen, :D

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Als ik een kauwgom uit een pakje sportlife heb genomen dan MOET dat folie op die plek ingedrukt worden. Als iemand anders er eentje uit heeft genomen en het pakje weer dicht aan mij teruggeeft MOET ik de strip gewoon weer even eruit halen om het folie naar binnen te drukken.

15. Lovelyroses

22 mei 2011
    63
    0
    0
    Geen werk..
    Limburg
    Hier komt die van mij :$ ... Ik voel me net een man! Ik ben altijd geil, en heb altijd zin.. Als me vriend werken is en ik ben thuis dan moet ik het dus met Harry doen, die woont in mijn nachtkastje :$

16. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

He die van mij heet ook Harry!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    een beetje vaak een pyjama dag hebben of zo snel mogelijk me kleren uit kunnen doen en me pyjama aan die zitten zo lekker
    En elke dag wel een schone

tja qau snoepen ik koop gewoon teveel hahah als ik weet dat ik iets voor mezelf wil koop ik 2 zakjes of pakjes

Deel Deze Pagina