Hallo dames, Even jullie advies gevraagd. Ik heb 22 oktober leuke Laarsjes besteld op de site ozzystar.nl. De levertijd was 3 tot 5 werkdagen als ik me niet vergis. Na een paar dagen heb ik een mailtje ontvangen dat de webshop tot en met afgelopen woensdag niet bereikbaar zou zijn wegens gezinsomstandigheden (??) en dat ze vanaf woensdag (dus afgelopen week) de bestellingen in behandeling zouden nemen. Netjes dat ze het even vermelden dacht ik. Vervolgens heb ik nog steeds geen laarsjes thuis, en heb ik ook nog geen email ontvangen dat de bestelling onderweg is. Ik heb gebeld naar het telefoonnummer dat vermeld staat op hun website, maar het telefoonnummer was niet in gebruik. Vervolgens eens even een kijkje genomen op de facebookpagina waar ik allemaal reacties heb gelezen van mensen met hetzelfde probleem, namelijk dat hun bestelling ook niet geleverd is. Ik heb ze een mail gestuurd waar ik zoals verwacht ook geen reactie op heb gekregen. Helaas heb ik vooraf betaald, een bedrag van iets minder dan 50 euro. Niet ontzettend veel geld, maar genoeg geld om het hier niet bij te laten. Wat kan ik doen? Moet ik aangifte doen, of nog even wachten? En wat zijn de andere opties? En bij deze dus een waarschuwing aan jullie allemaal, bestel daar niet!!
Op internet staan er niet veel goede berichten over de website. Ik zou er nog een mail uit doen dat wanneer je ze noet binnen een week ontvangt, aangifte doet.
Ik zou even afwachten. Het is vervelend maar zo te horen is het een klein bedrijf wat een vervelend iets mee maakt (webshop uit de lucht zoals je al aangeeft).
Probleem is dat ik een beetje wantrouwend ben geworden door de berichten die ik op internet en facebook heb gelezen. En ook het feit dat het nummer niet eens in gebruik is maakt het er niet geloofwaardiger op. Stom dat ik het van te voren niet even gecheckt heb, maar mijn stiefmoeder (de ultieme online shopster) zei dat het een leuke en betrouwbare webshop is.
Klachten over Ozzystar - Klacht en klacht.nl Ik zou ze een mail sturen met de melding dat je aangifte gaat doen van oplichting. Volgende keer toch van te voren even Googlen op het bedrijf
Zo te lezen doen ze niets met de vele klachten en zijn ze bij de kvk al uitgeschreven. Het is dus geen bestaand bedrijf meer...
Dit is dus de reden dat ik altijd reviews opzoek over een bedrijf voordat ik wat bestel sneu van het geld!!! Hopelijk kan er wat aan gedaan worden
Goed dat je het zegt ik haal ze gelijk van FB. Ze hebben vrij regelmatig een actie met gratis schoenen. Is dan wel van een andere pagina maar je word altijd door gelinkt naar hun. Hmmm zo kan ik ook wel gratis schoenen weg geven. Ik hoop voor je dat het meevalt en als nog je schoenen krijgt en anders idd gewoon aangifte doen.
Pff... Ben hier echt niet blij mee. Ik wacht het nog even af, maar mocht ik mijn schoenen niet krijgen en mijn geld niet terug kan ik dan aangifte doen? Of is dat een beetje overdreven in dit geval? Bezoekje brengen.. Mwah, ik woon in het noorden. Almelo is me iets te ver..