Wat zijn jouw vakantieplannen 2018?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Vlinderbloem, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.310
    16.707
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    In het voorjaar zijn we een midweek naar cp geweest en in de zomervakantie blijven we in Nederland, zal 1 weekje Landal worden. Bewuste keuze, hebben sindskort een pup en willen in de buurt blijven zodat die gewoon lekker mee kan. Vindt het ook niet erg, ben al niet zo’n vakantieganger dus voor mij de ideale manier om echt tot rust te komen;)

2. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Voor de zomervakantie hebben een wij 2 weken zuid Frankrijk - languedoc roussillon - Torreilles-plage geboekt

En in december gaan we ivm de trouwerij van mijn broertje naar Kaapstad voor 10 dagen.

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    #223 Miss T, 21 mei 2018
    Laatst bewerkt: 21 mei 2018
    @Manque Buitenkunst is echt heel leuk. Veel plezier!

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Wij hebben nog steeds geen idee. Ik wil dit jaar voor het eerst met onze dochter naar het buitenland, maar ik schrik enorm van de prijzen (€3000 tot €4000)

Misschien kan iemand mij hier tippen. Mijn man wil absoluut zon hebben. Voor mijn dochter wil ik graag een zwembad (hoeft geen enorm aquapark te zijn) en een speeltuin. Niet te ver rijden (maximaal 8 uur) of vliegen (maximaal 5 uur). Liefst om een camping/vakantiepark o.i.d. zodat mijn dochter makkelijk contact kan leggen. Ik vind het best spannend (I don't know why...). Iemand een goede ervaring die je wil delen met mij?

5. Manque

Manque Niet meer actief

Thanks! Ik zit enorm te twijfelen of ik het wel aandurf om alleen te gaan. Maar jij bent dus ooit geweest? Hoe zijn de dagen daar? Nemen de workshops de hele dag in beslag?

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik ben heel erg lang geleden gegaan, maar het was een topvakantie. Omdat je het hebt over de verschillende workshops, neem ik aan dat je naar Drenthe gaat. Waarschijnlijk is het een en ander veranderd, maar toen werd 's avonds altijd de workshops voor de dag erop geïntroduceerd. Er waren veel mensen 'alleen'; ik had heel snel en heel leuke contacten. Ik zou de vakantie zo over willen doen.
    Oh ja....ik vond het doodeng om alleen te gaan, maar mijn relatie was net voorbij. Ik wilde heel graag op vakantie (niemand anders kon uiteraard!) en ik wilde altijd al toneelspelen.

Gewoon doen!

De workshops beslaan inderdaad een groot deel van de dag. Op het terrein is ook een soort waterplas, voor als je een dag niet deel wil nemen.

7. Manque

Manque Niet meer actief

Cool :) Dankjewel, het helpt wel om dit te lezen! Blijf het spannend vinden, maar goed. Ik wil ook toneelspelen en zingen en schrijven en al dat soort dingen doen.

Miss T vindt dit leuk.
  8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Laat je me weten hoe je het hebt ervaren?

Ik krijg nu ook de kriebels; lekker samen met mijn dochter.... (mijn man zou dit verschrikkelijk vinden!)

9. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Wij hebben ook veel leuke uitjes in het vooruitzicht dit jaar. Man gaat er komende week even alleen tussenuit en als hij terug is gaan we een weekend naar Brussel. Verder gaan we in de zomervakantie twee weken naar Frankrijk en in september nog een weekend naar Schiermonnikoog. Zelf ga ik ook nog naar Parijs rond oktober, dus het is een fijn vakantiejaar voor ons!

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    We zijn in de meivakantie een week naar Duitsland geweest (Saarland-Hunsrück).
    In augustus gaan we tien dagen naar Toscane, Italië.
    Misschien in het najaar nog een weekend weg, samen of met zijn drietjes.

11. Adrianaj

Adrianaj Actief lid

25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Wij zouden in december naar Curacao gaan. ( doen we elk jaar naar schoonfamilie )
    En toen was ik zwanger Haha.
    Dus helaas afgezegd voor dit jaar en daarvoor in de plaats gaan we in Juli met zn tweetjes naar Mallorca.

12. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    3 weken naar Spanje tamarit beach resort heerlijk helemaal zin in nog 2 maanden en 1 dag Haha wij gaan meteen zodra kids vakantie hebben

13. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Wij zijn in de meivakantie een paar dagen naar n bungalowpark gegaan. Eind juni een weekendje Brugge met zn tweetjes en eind juli een weekendje Efteling met het hele gezin. Misschien in t najaar nog een weekendje weg als de baby er is.
    Volgend jaar weer kamperen in Frankrijk. Dat durfden we nu niet aan, eind sept uitgerekend ;)

14. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Door tips die ik op dit forum gelezen heb een tijd geleden, gaan wij naar Fiss in Oostenrijk! Ben heel erg benieuwd en heb er veel zin in. We gaan met 3 kinderen, leeftijd 13, 11 en dan 1.

15. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.789
    3.912
    113
    Net terug van 11 dagen Turkije en daar hebben we besloten in het hoogseizoen een weekje naar een Farmcamp te gaan en eind september/begin oktober nog een keer 10 - 12 dagen all in Turkije of een Grieks eiland.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    In de meivakakantie naar Denemarken geweest en komende zomervakantie gaan we naar Bretagne.

17. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

In de voorjaarsvakantie naar een bungalowpark geweest. Een nachtje hotel met man samen in maart. Meivakantie een weekendje Rabbit Hill. In de zomervakantie 3 weken kamperen in Frankrijk. En waarschijnlijk nog een paar daagjes eind augustus weg. In oktober weer een weekendje bungalowpark. Het kan mij nooit vaak genoeg zijn! Een vliegreis binnenkort staat nog op ons wenslijstje!

18. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij blijven dit jaar lekker dichtbij huis :)
    11 dagen naar Landal Mooi Zutendaal in Belgie. Ik was eerst sceptisch, ik ga liever wat verder weg. Maar mijn vriend wilde heel graag naar Vlaanderen en in deze omgeving is heel veel te doen voor een 4-jarige.
    En het is maar hooguit 1.5u rijden, heerlijk!

In de winter willen we nog een weekje Center Parcs boeken, jan-febr. Dat wordt waarsch last minute, want mijn beste vriendin bevalt half januari en ik heb beloofd haar oudsten op te vangen.

19. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Mijn oudste dochter en ik gaan samen 2 nachtjes kamperen. Ze wil al heel lang kamperen en voor mij is t echt alweer te lang geleden.
    Dus besloten gezellig samen te gaan.

Verder af en toe een dagje weg als gezin.

20. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Wij gaan 2 weken naar Lanzarote. Hebben daar een huisje met prive zwembad geboekt. Man en ik gaan samen ook nog een paar dagen naar Kroatië. Heb er nu al zin in maar moet nog wachten tot september :cry:

Deel Deze Pagina