Wij zijn vorig jaar op Terme Catez geweest, leuke camping en wat plaatsjes in de omgeving, alleen de bezienswaardigheden (meer van Bled, Ljubljana, meer van Bohinj, grotten) toch zeker 1 a 2/2,5 uur rijden
In de meivakantie 2 nachten/ 3 dagen naar het Eftelinghotel om de 3e verjaardag van onze zoon te vieren. In juli vertrekken we op de 12e verjaardag van onze dochter vertrekken we voor 9 dagen naar Malta. Eindelijk weer een rustige vakantie zonder ons zelf voorbij te lopen (voor zover dat lukt met een peuter die ook nog eens voor het eerst gaat vliegen).
Over 17 dagen een weekje Tenerife (yes, het is bijna zover, zo’n zin in de zon en warmte!) In het paasweekend 3 dagen Efteling (in het nieuwe Loonsche Land hotel) Eind mei het jaarlijkse weekend met de vriendengroep. Dit keer maar liefst op nog geen 30 km van ons thuis, haha. En in de zomer een week Lago Maggiore en twee weken Zwitserland.
Begin maart 5 dagen zonder man en kinderen naar Spanje Voor in de meivakantie twijfel ik nog tussen een leuk huisje ergens in de bossen of toch naar de zon vliegen. In juli/ augustus vliegen we voor 4 weken naar Spanje. Voor in de herfstvakantie heb ik nog geen idee, grote kans dat we nog even naar Spanje vliegen om aan het zwembad de laatste vitamine D op te doen. Daarnaast staat er nog een weekend Rome met mijn man, weekend Ibiza met een vriendin en meerdere weekendjes Engeland op de planning.
Dit jaar (helaas) geen wintersport voor mij vanwege mijn zwangerschap. Anders gingen we in febr/mrt op wintersport. In September gaan we voor het eerst op vakantie met mijn broertje en gezin. Gaan 2,5 week naar een bekende camping in Zuid-Frankrijk. Dit jaar gaan we niet met de eigen caravan, maar zitten we in een luxe sta caravan. Is toch allemaal wat praktischer met een baby In nov/dec weekendje Landal Eifeler tor met mijn familie. Met oud en nieuw, gaan we altijd met schoonfamilie +\- 30 man een week in NL op vakantie. Gezellig, in een groot huis/boerderij. Misschien dat we tussendoor toch met onze caravan nog een weekendje op pad gaan.
Wij gaan over 3 weken een weekendje naar een Landalpark. In de mei-vakantie gaan we een week naar een landalpark in Denemarken ( Deense wadden) en daarna nog 3 dagen Legoland Resort. In de zomervakantie heb ik maar 1 week vakantie, dus dan gaan we niet weg.
In de mei vakantie gaan we 2 dagen naar Parijs en 3 dagen naar Disneyland. In de zomer vakantie gaan we naar de Dominicaanse republiek.
We gaan februari 2 weken naar land van herkomst van mijn man (Afrika). Mei gaan we 3 dagen Disneyland en in de zomer gaan we 20 dagen naar Maleisië. Met zoon gaan we ook nog een citytrip maken voor zijn verjaardag, hij is er alleen nog niet uit of hij naar Parijs of Londen wil.
Nu hoogzwanger dus helaas geen wintersport dit jaar. In de meivakantie met mijn ouderlijk gezin (6volw, 3kk) een week naar de zon omdat m'n ouders 40 jaar getrouwd zijn. In de zomervakantie 2,5 week met de caravan naar de kust. Tussendoor hebben we altijd 2 familie weekenden. Verder zijn we dit jaar 5 jaar getrouw, willen we nog een citytrip ofzo doen maar misschien wordt t nog wel een weekje zon in het najaar (beetje afhankelijk van hoeveel er in t vakantiebudget potje zit (zetten altijd al t vakantiegeld in een spaarpotje en zien dan wel. Met dit jaar geen wintersport en vorig jaar hele goedkope camping in de zomer hebben we nog geld over van 2017 dus wie weet...)
Wij zijn vorig jaar naar camping Radovljica geweest. Bij Bled. Terme Catez lijkt mij leuk voor een paar dagen maar niet voor ons voor 3 weken. Ook omdat er in de omgeving niet zo veel te doen is. En in de omgeving van Radovljica wel.
Begin maart weekendje Landal (Hema actie) Eind april korte week Texel Begin mei wellicht paar dagen Efteling + overnachten Begin juli weekje vrij maar weten nog niet of we gaan kamperen in bv Duitsland of Efteling + overachten (ipv begin mei) Wilden in mei in eerste instantie naar Engeland maar dat wordt waarschijnlijk volgend jaar In augustus Frankrijk, weekje camping Normandië (L'Anse du brick) en een weekje camping Centre (Indre) (La ferme d'Helice).
Wij gaan over 2 weken 3 dagen naar Winterberg. In de zomer willen we 2 weken Kamperen in Italië en mijn oudste zoon wil heel graag naar Barcelona (eind 2018) dus we gaan even kijken of dat gaat lukken met eventuele zwangerschap anders gaan we ergens nog een weekje naar een landal of cp.
Wij gaan in februari een weekend weg zonder kinderen. (Voor het eerst haha, oudste is 9). En in de zomer gaan we 2,5 week met de vouwwagen naar frankrijk.
In de voorjaarsvakantie een midweek Texel Rond mijn verjaardag 2 dagen De Efteling In de zomervakantie een weekje Lanzarote
We wachten nog even af wat er gebeurd met onze cryos. En hoe ver ik dan eventueel zwanger ben. Niet zwanger -> vliegen naar Menorca of Tenerife. Wel zwanger < 30 weken is rijden naar italie of zuid frankrijk Wel zwanger > 30 weken. Niet op vakantie maar een paar keer een dagje erop uit. Dus ja, nog even een paar maand geduld hier.
Wij gaan over 2 weken een weekje op wintersport in Oostenrijk. Van de zomer zullen we last minute de camper pakken en een weekje slagharen doen met onze jongens. ( hangt er vanaf hoe ukkie t doet, wanneer we precies gaan )
Pasen: een weekje Skivakantie Oostenrijk Pinksteren: een weekje naar regio Parijs Hemelvaart: lang weekend naar de Moezelstreek Augustus: 3 weken Italie Dit doen we allemaal met de caravan. Afhankelijk hoeveel vakantiedagen we nog verbruiken, denken we erover na om nog eens een weekje Denemarken te doen in de herfst.
Begin maart een weekendje naar Landal met een Hema-bon In de zomervakantie 2 weken kamperen met de caravan in Drenthe Heel misschien nog ergens daarvoor een weekend de caravan kort uitproberen Als de jongste van de middagslaap af is dan willen we nog met ze naar Disneyland, maar of dat eind dit jaar gaat zijn of volgend jaar is nog even afwachten...