wat zijn jullie aan het snoepen nu? of gezond bezig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zara06, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneke81

anneke81 Actief lid

8 dec 2006
    161
    0
    0
    Ouderenzorg
    Gezonde snacks zijn een stuk minder lekker ☺️
    Ik heb vaak zin in baopao broodjes of ander vettig, hartig eten. Chocola dan weer niet, terwijl ik daar normaal niet vanaf kan blijven

Ik laat mezelf niet helemaal gaan, maar als er ooit een tijd is dat je een beetje aan mag komen en jezelf mag verwennen, is het wel als je zwanger bent. Toch? 😄

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @anneke81... oow bapao broodjes.. goed idee... ik probeer ze voorbij te lopen in de supermarkt... gaat niet lukken nu denk ik...

3. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Het is mijn derde zwangerschap en had mij bedacht ga nu opletten en zoveel mogelijk gezond eten zodat ik daarna niet veel moeite hoeft te doen om af te vallen ( wat twee keer wel goed gelukt is). Maar het lukt me niet..... Ik vind letterlijk alles wat slecht is heerlijk zelfs de vieze snoepjes van mijn kinderen doe ik in mijn mond. En s'avonds loop ik ook te snoepen waar ik dan weer opmerkingen van krijg van mijn man. Zo van zal je dat wel doen? Nee liever niet maar heb toch trek..

Wel probeer ik zoveel mogelijk water te drinken en regelmatig groene thee dan heb ik nog zoiets van dan compenseer ik het een beetje.

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik kan ook bijna niet stoppen met, bijna letterlijk, vreten ;)

Gelukkig kom ik er niet veel van aan en is de baby ook gewoon gemiddeld. Ik eet echt bijna elke dag wel een stukje chocola (verslaving deze zwangerschap) en als ik in een supermarkt ben, moet ik echt wegblijven uit het koek/snoepschap.

Het boeit mij om heel eerlijk te zijn moet zoveel dat ik zo aan het bunkeren ben :D

5. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Verslaafd aan aardbeien :D zonder suiker oid..
    Af en toe een hunker voor vet eten, denk aan een eierbal of kroket.
    Of aan die pure chocolade koekjes..
    Of haring met gesnipperde uitje gaat er ook wel in.

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook zwanger van de derde en bij nr 1 en 2 heel veel gesnoept, hele zakken spekjes, HEERLIJK!!

Nu heb ik zin in hartig! Gooi er een pizza tegenaan en ik zit bij je hahah. Als ik s avonds honger krijg dan pak ik een boterham, voor mijn gevoel beter, maar zal voor de kilos niets uitmaken. Een lekkere verse boterham met boter en kaas en ham. Of cervelaat, ik hang me ervoor op!

Chips, koek en zelfs chocolade doen me niks, maar een frietjes speciaal,,,,,,,,,,,,,,,,,,t water loopt me al uit de mond whahah

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik sta elke zaterdag bij de viskraam voor een bakje kibbeling :p vorige week stond hij er niet en dat was enorm balen! :)

8. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk om te lezen dit! Ik heb een beetje periodes dat iets opeens heel erg lekker vind en daarna weer niet. Wat er hier elke dag in gaat is veel fruit en cornflakes. Heerlijk!!!

Af en toe ook echt wel trek in iets vettig....kroketten, hamburger...en heel erg gesmolten kaas!

Mijn vriend zit me soms ook echt aan te kijken of ik van een ander planeet kom :).

9. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik heb sinds 2 weken ineens weer trek in ontbijtkoek met een vette laag boter..:D
    En aardbeien, gelukkig is dat gezond.

Voor de rest uhm.... chocolade, koekjes, taart, ijs, mona toetjes. . Helaas een zeeeeer zoete verslaving!

10. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Niet extreem, vooral veel trek in fruit! Probeer er best een beetje op te letten. Niet zozeer voor mezelf, want zwaarder worden zit ik over het algemeen niet zo mee. Maar ik wil voor m'n baby zo gezond mogelijk eten. Dus elke dag fruit en groenten vind ik heeeel belangrijk! En dan voel ik me ook iets minder schuldig als ik wel weer eens wat zooi naar binnen gooi.

Doordeweeks op m'n werk gaat het goed. Vast ritme enzo. In het weekend laat ik mezelf wat meer gaan. Ben benieuwd hoe het straks gaat als ik verlof heb... ;)

11. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Ik probeer echt zo gezond mogelijk te eten, overdag is dit vaak geen probleem. Avondeten wel. Vanavond toch maar een stamppotje maken...

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Mijn porties zijn echt een stuk kleiner dan voordat ik zwanger was! Ik eet dus ietsje vaker op een dag, maar wel een stuk minder. Omdat ik minder eet, probeer ik wel vaker gezond te kiezen, maar dat lukt niet altijd.
    Sinds een week of twee helemaal fan van de Mona frambozenpuddinkjes (die vermeed ik normaal altijd, omdat ik de saus smerig vond. Nu vind ik die heerlijk! :D). Maar dat weet ik wel te beperken tot 1 klein puddinkje per dag. En zelfs dan eet ik ze niet iedere dag, is afhankelijk van hoe vol mijn maag is!

13. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Ik hou het op een appeltje :D
    Ben wel steeds meer gaan eten de afgelopen dagen, maar dat is om de misselijkheid te voorkomen. Dat schijnt bij mij te helpen, hoe gek het ook klinkt...

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Aardbeitjes met suiker :D

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik eet een bakje paprika chips, maar ben niet zwanger hoor :p:p

16. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Chocolatchipcookies van de hema met cranberry en witte chocola

17. eltigra

eltigra Actief lid

22 jun 2012
    263
    0
    0
    Wachten tot meneertje besluit om geboren te worden
    s Hertogenbosch
    Chocolade, aardbeien, jus dorange en vette dingen word ik misselijk van. Wel zin in salami, saotosoep en ontzettend veel zin in rood vlees maar ja, dat mag dan weer niet :( weeg nu minder dan voor m'n zwangerschap volgens mij

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zure matten!

19. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Notenrepen van zonnatura :)
    Kruidkoek geroosterd in het broodrooster :D

Verder alleen gezond eten!

20. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Net 2 broodjes gezond op lekker zelf gemaakt heerlijk. Maar als ik een lekkere gebakje zie of een vette hap neem ik m zo. Dag je moet ook wel beetje genieten aankomen doe je toch haha enne sporten we toch wel weg na de bevalling. :D ja hoor lekker genieten!

Deel Deze Pagina