Frambozen met een schaaltje Griekse yoghurt. Ik hou helemaal niet van suiker en snoep doen ze mij geen plezier mee haha. Mijn vriend ook niet, zodoende dat we ook nooit zoetigheid of frisdrank in huis hebben. Alleen als er bezoek komt kopen we iets. Ik hield als kind al niet van snoep. Af en toe eet ik een suikervrij dropje, mijn bloeddruk is gelukkig de hele zwangerschap al laag dus de vlk vond het geen probleem.
Ik heb heel veel honger en eet meer van alles, brood, fruit, melk en chocolade mmmmm daar kan ik niet van afblijven Deze week al 3 bakken aardbeien naar binnen gewerkt en flink wat chocolade en toffifee
Ik had twee handjes mms en nu vijf snoepjes. En nu verse jus d'orange. Klaar met de snoep nu gelukkig. Hele dag kunnen inhouden nu zin in ijs haha gelukkig heb ik alleen waterijsje hier
Vanmiddag kon ik de Belgische spekken (spek met chocola erom heen) niet laten liggen.....maar dat vind ik zonder mijn zwangere buikje ook al lastig
Mijn verslaving van zwangerschap 1 komt opeens weer boven: cola light. En laat ik dat nou net niet in huis hebben. Vandaag ook een moorkop gegeten op het werk, er was gebak En had daarna zin in een haring (wat een logische overgang ook...) Die haring haal ik morgen, vers bij de visboer. Verder ga ik mij nu proberen in te houden om van die milka reep in de kast af te blijven.
Ik snoep niet (iig niet meer dan anders, haha), maar drink (te) veel melk! Het helpt tegen mijn zuurbranden, maar vind het ook erg lekker. Een liter is zo weg op een dag...
Ik snoep niet eens echt meer dan vóór mijn zwangerschap, maar omdat ik al maanden snel een hongergevoel / leeg gevoel heb, stop ik er wel vaak één of twee kleine snoepjes in. En ontbijten doe ik graag met een kaas-uienbolletje uit de oven, dat vult zo lekker. Maar chips en vooral chocola eet ik veel minder dan toen ik niet zwanger was... Alleen ijs schijnt er nu áltijd wel in te gaan.