Wat grappig om te lezen! Ik had van de week ineens superveel zin in augurken, maar verder heb ik deze zwangerschap weinig (rare) trek. Zit eerder vol, vooral avondeten gaat er slecht in.
Oooooo kwijl kwijl! Gebak ik zoooooo mijn zwakke plek deze zwangerschap...en nu wil ik ook! Heb wel aardbeienkwarktaart staan in de koelkast met verse aardbreien erdoor... Maar hazelnoot mjumjumjum!!! Ik heb de laatste week ineens een chocokick!! Ga nu lekker in de zon zitten met een lion, een paar reepjes kinderchocolade en een glas guave sap. En daarna sta ik hoogstwaarschijnlijk op voor de kwarktaart...
ik bedacht me ineens gisteren dat er wel heel veel pakken optimel granaatappel door heen gaan de laatste weken en vanmorgen stond ik ook weer vifit af te rekenen bij de 'to go'... vandaag een zak wortelen, pakje vifit maar ik vrees de avond
Een appel! Dat klink lekker gezond en onschuldig maar heb ook al m&m's, een perenijsje en witte boterhammen met pindakaas op. Ik heb de hele dag door honger en zit ook heel snel vol.
Sinds kort lichtelijk verslaafd aan kauwgom.. En het feit dat het laxerend kan werken komt juist mooi uit
Net de spuitbus slagroom leeg gespoten in een bakje en alles opgegeten. Ben een beetje misselijk nu...