Shaddixxx; ja de mc Donalds bonnen heb ik snel verstopt in mn eigen tas nog niet gebruikt.... w Wel net een kaasbroodje op Straks verse aspergesoep maken, jummieeee!!! Wat zijn wij erg dames, maar ach we dijen toch uit, dus die paar kg meer of minder
Ben nu aan de rode druiven en lees berichten over McDonald's. Nu wil ik ook!! Een McKroket en nuggets!!
hahaha geweldig die reacties allemaal!! ik probeer er nu wat om te denken..gewoon aardappels, groente, vlees! En crackers! En fruit! En zo nu en dan even wat lekkers! Ik dacht ook, ach kom toch aan! Maar toen dacht ik, hmm het moet er ook weer af! ik zeg, geniet maar eet met mate! smakelijk allemaal! Ik pak een kop thee met een koekje.. Hihi
Haha, wat leuk! Ik heb net de prinsessen chocolade reep van mijn dochter opgegeten... Als ze morgen op school zit haal ik wel even snel een nieuwe! Hoeft ze het niet te merken!! Maar slecht voel ik me wel nu
Ik eet ook nog groente, vlees en aardappelen en zorg ik dat ik voldoende fruit eet, maar een snack tussendoor kan echt geen kwaad hoor, Exciting! Als je maar oppast dat je het niet heel overdreven doet. Lekker genieten van al dat lekkers!