Wat zijn jullie aankopen tijden de Mama Mazzel-dagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loulou28, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hebben gekocht:
    - Een diaperchamp
    - een aerosleep protect
    - een thermometerset van avent (is een stuk sneller dan een 'goedkope' thermometer)
    - een zomerslaapzak voor Jesse met gat voor de autostoel.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Inderdaad, babydump is altijd nog goedkoper als prenatal. Ze gooien vaak - voorgaande acties, nu heb ik er niet op gelet - de prijzen eerst omhoog en geven dan korting. Bv autostoelen zijn enorm duur bij hun!

3. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Had het ook niet verwacht, je zou denken mama mazzel dagen dan is de prenetal spot goedkoop dus niet. Babydump daarin tegen is nog veel goedkoper. Dus straks op naar de babydump en lekker shoppen!!!!! :D

4. prettymum

prettymum Niet meer actief

Een Tripp trapp, een campingbedje en een parasol, via internet laten thuisbezorgen. We waren wel benieuwd wanneer ze zouden bezorgen aangezien we allebei de dag erna moesten werken. Komen we uit het werk, hebben ze gewoon het hele pakket voor onze deur neergezet. Beetje raar, we wonen wel in een flat, maar dan nog had een van onze buren het zo kunnen meenemen. Toen onze droger werd bezorgd konden we een dateren kiezen en dus zorgen dat we thuis waren. Vind dit wel een missertje van Prenatal...

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Dat is geen misser van de prenatal, maar van de tnt!

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    hier ook niks, vond het helemaal niet goedkoop. Babydump is dan eens stuk goedkoper! Oh nee ik lieg ik heb 2 flesjes van avent gekocht voor 9 euro ;)

7. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Wij gaan morgen de tripptrapp bestellen. 10 weken geleden hebben we onze bugaboo gekocht en kostte 1000€, kreeg ik wel een waardebon van 200€! Die moet dus op. De tripptrapp kostte 10 weken geleden 200€, nu opeens 255€?? Met de korting nu weer 190.... Tis dat ik die waardebon kwijt wil maar voel me behoorlijk voor de gek gehouden, toch?

Nu alleen nog kiezen tussen de blauwe en de grijze??? Wat zeggen jullie?

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Had voor de mama mazzel dagen al een tiamo stoel gekocht. Nu met de mm dagen zijn ze net zo duur als toen ik m in de aanbieding kocht.

Verschoonmat enzo bij hema

9. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Vandaag bij Prenatal gehaald (na vergelijking met andere sites zoals Babydump):
    - Stokke Tripp Trapp
    - Stokke Tripp Trapp newborn set
    - Maxi Cosi Familyfix
    - Joolz parasol
    - twee lakens met mooie opdruk
    - hydrofieldoeken
    - badstof waskussenhoezen

Was een aardig bedrag bij elkaar maar toch wel echt goedkoper dan ergens anders.

10. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Easybase 2 voor in de 2de auto, vandaag MC getest en gordels bleken tekort:cool:

11. Tulpje22

Tulpje22 Lid

16 jun 2011
    84
    1
    0
    De roze wikkeldeken, of babywrap zoals ze hem noemen geloof ik, ben er blij mee want wilde deze toch al kopen scheelde uiteindelijk 3 euro dus rijk wordt ik er ook weer niet van haha!

12. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    ik heb alleen een spijkerbroek gekocht. voor het eerst in al mijn zwangerschappen dat ik een positiebroek moest kopen.
    die werd 30 euro dus vond het wel te doen maar verder vind ik prenatal echt veel te duur. ga deze x net als vorig gewoon weer bijna alles bij de hema halen .en de burgerhout.

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Had van de week ook prijzen vergeleken met Baby Dump en heb wat daar goedkoper was besteld via internet. We hadden dit weekend geen tijd om naar Eindhoven te gaan.

Gisteren bij Prenatal gehaald: hydrofiele luiers, monddoekjes, badcape, flessenset Tomme Tippee (was toch een stuk goedkoper dan bij Baby Dump), vestje, kruiken en een positiebroek voor maar 8 euro :).

Nog een paar dingetjes en dan is de uitzet compleet!

14. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch nog even geweest gister, was heeerlijk rustig, waren er pas tegen 17.00

Hier hebben we gekocht; monddoekjes, hydrofiele washandjes, badcape, rompers, broekje, aankleedkussenhoezen, en een luieremmer van tommee tippee(met navulverpakkingen)

Waren denk ik in totaal zo'n 25 euro goedkoper klaar, maar ach.. had het nodig en hier ook bijna de uitzet compleet, Jeee!

15. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ik heb een aerosleep matras met dekje gekocht! Bij de babydump was het inderdaad goedkoper maar bij prenatal heb ik het prijsverschil terug gekregen :) Bij de Babydump zou ik er nog een matrasbeschermer (van een vaag merk) bij krijgen en bij Prenatal boden ze me toen een matrashoes voor de aerosleep erbij aan.

Ze schreven in de folder dat ze met A merken het goedkoopste zijn en dat je anders het verschil bij ze terug krijgt. Dit hebben ze dus ook netjes gedaan toen ik zei dat het bij de Babydump goedkoper was :)

16. Wij hebben de bugaboo cameleon gekocht. Scheelt zeker wel met andere winkels. We waren nu denk ik ongeveer 150,- goedkoper uit dan ergens anders. Verder hebben we niks gekocht.
    Ik denk dat er een hoop wel goedkoper kan en ook goed is.

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Haar verjaardags outfit (jurkje van Lief! met bijbehorende legging en hoofdband), esprit shirtje uit de uitverkoop en een korte broek van noppies. Scheelde bij elkaar toch zo'n 17,50, altijd lekker!

18. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een zwangerschapsbroek tijdens de mama mazzeldagen van mijn vriend gekregen. Zelf heb ik 2 rompertjes gekocht met de teksten mijn mama en papa zijn toevallig de aller liefsten (vond ik zo snoezig). Oja en de blije doos opgehaald.

19. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Onze Stokke Xplory kinderwagen (+wieg) met gratis Stokke autostoel twv 300 euro! :D
    Was in totaal 923, nog steeds niet echt een koopje natuurlijk, maar we moesten hem gewoon hebben, heeeel blij mee!

20. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Wij hebben de Nuna leaf gekocht.
    Scheelde ongeveer 30 euro

Deel Deze Pagina