Inderdaad mamabri dat van jouw is een specialleke en dat mag niet vergeten worden! Ook proudmom en allwoman wil ik hier dan effe apart vermelden omdat zij toch voor velen onder ons 'gemagnetiseerd' hebben, of hoe noem je dat juist hihihi.... Dank je!!!!
Licht er denk ik ook aan wie er pendelt... En weet niet of mijn mede pendelaars dit ook doen, maar ik kijk NOOIT naar een handtekening voor ik gependeld heb. Dit doe ik heel bewust naderhand pas, omdat ik inderdaad bang ben anders beïnvloed te worden... En graag gedaan
Ik kreeg even kippenvel toen ik dit topic zag... Zo lief, zo attent... Dan denk ik ja hier doe ik het voor mensen blij te kunnen maken, of ergens een sprankje hoop... Hoewel wij pendelaars iedereen zeggen dat het geen 100% garantie is weet ik dat er toch heel veel steun uit gehaald kan worden... Soms krijg ik berichtjes van jullie binnen, die heel persoonlijk en dus privé zijn die jullie met MIJ willen en durven delen... Sommige heel heftig en heel ontroerend... Soms krijg ik berichtjes buiten mijn tijd en denk ik eerst g........ en dan zie ik dat het een speciale reden heeft en maak ik een uitzondering... Vind het fijn te lezen dat we zo gewaardeerd worden en dan is het voor mij ook iets makkelijker om over de vele PB's buiten tijd en niet kijkend naar mijn voorwaarde heen te kijken Dank jullie wel meiden... Medependelaars, magnetiseurs en geomantie-dame dank jullie wel voor de pendels en andere bijzonderheden, maar ook voor de steun en toe verlaat aan elkaar, want zonder elkaar was het pendel topic weer volledig op zijn gat gegaan afgelopen zomer... Dank jullie wel...!!!