ik lees op internet telkens weer andere berichten!! mijn vraag is: stijgt of daalt je temperatuur nu bij de ovulatie? dit is mijn temp: 27/12 - 36.6 28/12 - 36.7 29/12 - 36.8 30/12 - 36.7 31/12 - 36.2 1/1 - 36.8 2/1 - 36.4 3/1 - 37 kan iemand er wijs uit wanneer mn ovulatie nu is geweest. ik ben pas laat begonnen met testen. 18/12 was de eerste dag van mn laatste menstratie
Soms dipt je temperatuur omstreeks je eisprong, maar na de eisprong stijgt die tot t einde van je cyclus (meestal 0.3-0.5 graden). Hou je je temp niet bij in een grafiek? Dan kan je t beter zien. Bv fertilityfriend
Je tempt toch wel elke ochtend op t zeldfde tijdstip, rectaal en als je net wakker wordt (en nog niet uit bed bent) he?
Temp je wel rectaal/elke dag op dezelfde tijd/direct na het wakker worden/nog voor je je bed uit bent geweest?? En het gaat er niet zozeer om of je tempt dipt/stijgt TIJDENS de ovulatie. Het gaat er om dat je temp NA je ovulatie met 0.3 graden stijgt ten opzichte van je basale temp =gemiddelde temp voor ei (en zo hoog blijft). Je zegt dat je laat bent begonnen met testen. Hoe zagen je testen (ik neem aan ovutesten) eruit dan?? Hoe was je temp gisteren en vandaag??