Nooit meer! Kreeg het s nachts en werd er zeer draaierig van. Lag alleen op een kamer en heb de hele kamer doorgespookt en de boel onder gespuugd. Voelde me net alsof ik zwaar dronken was. Wat een troep zeg. Ze zeiden ga maar lekker slapen/uitrusten...nou mooi niet.
Ik kreeg het toen ik na al 2,5 dag weeën had gesloopt was en de VK het tijd vond om te slapen zeker omdat ik nog geen cm ontsluiting bleek te hebben helaas deed de pethidine zijn werk niet voor mij, de weeën bleven pijnlijk de verpleging heeft me er nog een slaaptabletje bij gegeven en samen met de pethidine moest dit zorgen dat ik echt goed kon slapen helaas niet kunnen slapen, de volgende ochtend wel genoeg ontsluiting (3cm) zodat ze in het zkhs me vliezen konden breken, toen wel om een ruggeprik gevraagt omdat ik het niet meer zag zitten om nog pijnlijkere weeën op te moeten vragen aangezien mijn buik niks meer kon hebben, de ctg banden deden me al onwijs veel pijn namelijk
Bij mn eerste heb ik hem gehad na dat ik weeenopwekkers kreeg. Uiteindelijk heb ik 1,5 uur persweeen weggepuft omdat het hoofdje nog niet laag genoeg lag. Ik heb de Phethidine als heerlijk ervaren. Ik ben tussendoor ook een paarkeer ingedommeld omdat ik een soort van high was van dat spul. Ik zou er nu bij deze 2de week om vragen als ik het nodig mocht hebben.
Dat pompje is echt ge-wel-dig! Bij mn volgende wil ik dat ook! Ik houd niet van pijnstillers of zo, maar dit was heerlijk! Had nog gevraagd of ik t mee naar huis mocht nemen, maar helaas hahaha Ik had buik- been- en rugweeen tegelijk. Ik kon t op een gegeven moment niet meer opvangen en totaal niet meer ontspannen en ik was helemaal kapot (hele nacht al wakker van de weeen, Levi lag niet goed en ik moest ontspannen voor de ontsluiting en zodat Levi neter indaalde en goed draaidd en daarom adviseerde ze me dit pompje. Na 2 uur had ik 9 cm ontsluitig! (Helaas heb ik vanaf toen 6 uur persweeen op moeten vangen, omdat Levi fout bleef liggen (wilde niet draaien) en niet goed indaalde... Dat was minder maarja hij is er nu