Goedemiddag meiden hier ben ik weer hahaha vanmorgen alleen bij het plassen een klein beetje bruin geen buikpijn of krampen wel een warm gevoel in de buik donderdag 31 mei had ik s'avonds op bed toen ik me wilde omdraaien een enorme steek in mn lies links zo'n snerpende pijnscheut nu niks nada vandaag is mn NOD zit nu op 28 dg zou het vandaag doorzetten of is het iets anders normaal gesproken heb ik 2 dg voor mijn NOD al bruin/slijmerig verlies en nu helemaal niet heb alleen een warm gevoel onderin mn buik en was vanmorgen misselijk maar ja dit alles zegt weer niks heb gisteren wel een test gedaan maar was negatief mijn temp was vanmorgen nog steeds 37'0... wilde dit even kwijt omdat je op een gegeven moment niet meer weet wat wel en niet ergens bij hoort hahahah liefs kaley
Tja, lastig te zeggen meis.. Dat bruinverlies kan komen door de innesteling, maar kan ook betekenen dat je ongi onderweg is.. Even afwachten en misschien morgen een testje wagen?
Volgens je banner is morgen je NOD? als je cyclus 28 dagen is zou dus de 29ste dag je NOD hebben.. Sterkte met wachten
Hallo Nou, van de week had ik ook van die rare gevoelens, m'n temperatuur was ook zo rond de 37 graden, wat een stukje hoger is als voorheen (doe mijn temp kaartje al ong 8 maanden) Ik had ook kramp in m'n buik en dacht dat het van de zenuwen was omdat we zo graag een baby wilden... Mijn ongi zou vandaag moeten komen. Ook ik kreeg altijd 2 dagen van te voren wat bruinachtige "troep" voor dat het echt hard eruit kwam. Deze week niks. Gisterenavond: tepels gevoelig. Vanmorgen test gedaan: positief! Kan het nog niet geloven. Morgen voor de zekerheid nog maar eens checken en dan van de week naar de huisarts. Wil het aan de hele wereld vertellen maar toch nog maar even inhouden... Blijf hopen, meid - doe anders alvast een test.
jacqeulintje! proficiat!maar volgens je banner ben je wel iets langer dan een ezelsdracht bezig hoor!haha denk dat je het nog eens moet checken,hihi geniet ervan!
Hahah meid je bent me net voor ik wilde ook al zeggen 108 weken zwanger zijn zal wel niet helemaal kloppen En meid jij gefeliciteerd geniet van de zwangerschap
Hey Kaley.. spannend hoor! Het kan nog alle kanten opgaan, maar hoop voor jouw echt dat je zwanger bent! Hou ons op de hoogte he! x ps.. ook ik zou morgen een testje wagen..