ik heb ergens gezien dat je plak naam labels (handig voor fles op kdv) kunt bestellen, 50 stuks voor 4,95. kan het helaas niet meer terugvinden, bij goed-gemerkt.com verkopen ze ze ook, alleen zijn ze daar 12,95. wie weet waar je ze voor 4,95 kunt krijgen?
Ik heb ze ook, echt heel handig. Alleen denk ik dat ik beter de kleinere labels had kunnen bestelling, die grote zijn best groot. Oh, ik heb ze van goed gemerkt, weet niet waar ze voor 4,50 zijn. Ze hebben trouwens nog wel eens acties met korting bij goed gemerkt.
supergoedkope tip: ik heb op papier zijn naam geschreven en dat met plakband op de fles geplakt (ervoor gezorgd dat het papiertje helemaal omgeven is door plakband, had maar één stukje plakband nodig) en dat werkt net zo goed. Misschien niet zo leuk, omdat er geen leuke plaatjes op staan. Maar het flesje wordt al ruim 2 maanden intensief gebruikt (gaat ook de vaatwasser in en in een pannetje voor sterelisatie) en het zit nog net zo goed. groetjes, Natasja2
die van goed gemerkt zijn wel heel goed van kwaliteit! Sta er nog versteld van. In de vaatwasser, in de sterilisator en ze blijven hartstikke mooi!
Ik gebruik altijd een stukje Leukoplast, plak ik op de fles en zet daar met watervaste stift Simons naam op. Werkt ook prima!